Nuffnang Advertisement

Saturday, October 17, 2015

MG MOVERS...MOVING IT GREAT!!


Kesian En Win sejak aku dah ada business sendiri ni, MG Movers dah jarang aku promote. Aku buat tak tahu jer. Office baru pun jarang pergi. Memang aku dah tak ambik tahu langsung. Pepandai lah kau nak berniaga Bang....hahaha.

Aku tahu En Win dah boleh handle. Kalau aku sibuk2 kang jadi gaduh sebab dia kata aku tak faham kerja dia. Tapi bila ada masalah muka ni lah jugak dia luahkan...haha. Ini bidang En Win biar dia uruskan, bukan aku faham pun nak letak2 harga pemindahan ni setakat promote boleh lah yang lain korang gi lah tanya En Win.

Alhamdullilah sambutan dari reader Kak Elly sangat bagus. Dah ramai giler guna perkhidmatan MG Movers. Ada yang pindah office, pindah rumah, pindah kilang dan angkut barang ke negara lain pun guna khidmat MG Movers. 




Alhamdullilah...lorry dan bertambah, bulan lepas beli satu lagi lorry 3 tan. Jadi dapat lah buat permindahan banyak sikit. Banyak dah Company besar kita handle. Paling baru pemindahan UIA. 




 MG Movers menyediakan perkhidmatan dari pintu. Bermula dari tinjauan fizikal yang diberi secara percuma. Langkah ini bertujuan memastikan kerja pemindahan di lakukan dalam tempoh dijanjikan selain mengelakan berlakunya 'overquote' atau 'underquaote'.



Proses pemindahan juga dilakukan oleh kakitangan yang berpengalaman. Kerja pembungkusan dan pemasangan dilakukan dengan berhati-hati. MG Movers menggunakan bahan-bahan pembungkusan yang berkualiti dan kami juga membantu pelanggan untuk menyusun atur barangan rumah yang dipindahkan mengikut citarasa pelanggan.



Tidak hanya memberi tumpuan terhadap kerja pemindahan di dalam negara. MG Movers juga pernah mengendalikan permindahan barangan pelanggan di luar negara seperti Korea, Australia, Singapura dan United Kingdom



Our team!!

Mulai sekarang korang dah tak payah pening2 kepala untuk pindah rumah. Call MG Movers biar kami yang uruskan semua. Korang hanya perlu beri arahan sahaja. Mudahkan!!

Siapa yang ingin berpindah boleh hubungi sales kami ditalian 
1300-88-0995

En Win - 013-5334995 
Intan - 016-343 4057

IG - MG Movers
Facebook - Mg Movers  

3 comments:

Qis-Sara said...

Kak elly ada buat review berbayar ke? Kalau ada boleh emailkan detail ke bettermoms@gmail.com ? Thanks 😊

sakinah zaini said...

betul kak Elly..haritu nampak van MG Movers dkt uia gombak..terus teringat dekat kak Elly.. :)

tiga lalat said...

terbaekk ., ;p