Nuffnang Advertisement

Thursday, December 11, 2014

Susu MARIGOLD UHT


Sebagai ibu kepada 2 orang anak....Kak Engku mmg sangat mementingkan kesihatan anak2. Kak Engku akan pastikan anak2
 mengambil makanan dan minuman yang berkhasiat. Kak Engku akan sentiasa memilih makanan dan minuman yang terbaik untuk diberikan kepada anak2. Bak kata pepatah "melentur buluh biar dari rebungnyer"....cewah! hahahaha. 

Susu MARIGOLD UHT adalah minuman yang terbaik untuk diberikan kepada anak2. Kak Engku akan pastikan mereka minum setiap hari sebelum ke Sekolah ataupun sebelum mereka masuk tidur. Seawal usia mereka 2 tahun lagi Kak Engku dah mengajar anak2 minum susu setiap hari. Sudah menjadi kebiasaan setiap pagi mereka sendiri akan mengambil Susu MARIGOLD UHT di fridge untuk di minum atau dimakan bersama cereal.




Susu MARIGOLD UHT dapat  membina tulang yang kuat dan anak2 juga dapat menikmati gaya hidup yang sihat dan sentiasa aktif kerana Susu MARIGOLD UHT membantu anak2 membina kekuatan, kebolehan dan membekalkan keyakinan sepanjang masa. Walaupun adik ni nampak jer kecik tapi dia sentiasa cergas melakukan aktiviti setiap hari.


Anak2 memerlukan nutrisi yang betul. Susu MARIGOLD UHT dapat membantu anak2 Kak Engku membina tulang yang kuat dan badan yang sihat. 




Susu MARIGOLD UHT oleh didapati dalam pilihan 4 jenis perisa. Susu penuh krim, Coklat, rendah lemak dan strawberi.



Kenapa Kak Engku memilih ??

Susu MARIGOLD UHT minuman diperkaya dengan Kalsium, Protein dan Susu MARIGOLD UHT mempunyai formula unik BonePlus untuk tumbuhan tulang. Ia dibungkus dengan mudah dalam beg sekolah anak2 supaya senang diminum bila2 masa di mana jua.




Anak2 memerlukan nutrisi yang betul bagi membantu membina tulang yang kuat dan badan yang sihat. Sebab itu Kak Engku akan pastikan mereka mendapat nutrisi yang cukup dengan minum Susu MARIGOLD UHT setiap hari. Korang kena pastikan anak2 mendapat nutrisi berikut setiap hari :-

Kalsium 
* untuk menambahkan kekuatan pada tulang dan menyokong rangka badan
* pengambilan produk tenusu bagi keperluan kalsium yang mencukupi

Vitamin D
* Membantu badan menyerap kalsium
* Sumber dari Vitamin D adalah termasuk ikan, kuning telur dan susu dan diperkaya oleh Vitamin D

Protein 
* Membina tulang dan otot yang kuat
* Pengambilan kedua-dua protein dan kalsium akan saling bertindak membina keperluan bagi tulang yang sihat.


Marigold UTH juga tambahan bagi tulang ia untuk mempertingkatkan penyerapan kalsiumm bagi membina gigi dan tulang yang kuat



Kak Engku mmg rekemen korang beli Susu MARIGOLD UHT untuk diberikan kepada anak2. Susu MARIGOLD UHT  'Sangat Sihat Segala Cabaran akan menjadi mudah apabila asas kita kuat"


Susu MARIGOLD UHT sangat mudah didapati di semua pasaraya utama, Pasaraya hipermarket, kedai2 runcit, kedai di stesen pam minyak dan pasaraya mini.

Untuk mendapatkan keterangan lebih lanjut tempat kebaikan Susu MARIGOLD UHT untuk anak anda....sila layari website ini www.marigold.com.my/UHT.html.  Korang juga berpeluang melihat produk2 Marigold di laman web tersebut.

Selamat Mencuba!!


9 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

strawberi said...

sy mmg suka guna marigold choc utk buat kek yg sy jual ..sbb marigold choc ni..lg pekat..kalo buat kek..jd extra sedap...hihi..brand lain..cam cair2 je choc nya tu

Nur Zayyani Liman said...

Salam kenal kak engku..cantik anak2 dara tu..memang kene minum susu hari2..biar kuat smpai ke usia lanjut kan

Didie Farhan said...

Sedapnya. Dah lama tak minum susu ni lepas ni macam nak cubalah satu.

mama qaid said...

selalu bg anak minum dutch lady coklat tu... lepas ni nak cube marigolg pulak la... :)

Latifah said...

yeay! sy suke marigold.. lagi2 perasa coklat.

LatifahFazri

Latifah said...

yeay! sy suke marigold.. lagi2 perasa coklat.

LatifahFazri

adianiez AIDA said...

memang feveret anak-anak ni :)
dari minum air lain-lain yg kurang khasiat tu, better la ni ...

eddy ipoh said...

berseleranya mereka minum