Nuffnang Advertisement

Friday, November 14, 2014

Maldives


Tiap-tiap tahun aku akan remind En Win pasal Maldives. Tapi still tak dapat2 pergi jugak. En Win bukan pecinta laut dia akan mati kutu kalau berhari2 mengadap laut. Tapi Kak Engku sukaaaaaa.....camne tu

Hari tu waktu duduk sembang2 ngan En Win aku suarakan lagi pasal Maldives. Aku mmg suka kan Maldives sejak dulu lagi cuma nak jejak kaki ke sana tak dapat2 lagi.

Aku: Pa...bila u nak bawak i gi Maldives...teringin sangat nak pergi sana. Impian I dari dulu lagi nak berdua2an dengan u. Ambik resort kat atas laut tu. Tapi kali ni, I tak nak share duit percutian. I nak u bayar semua. U arrange semua untuk I. I nak jadi macam princess (tetap nak berangan)...hahaha

Mental agaknya aku ni....asal tgk gambar pantai kat Maldives jer nanti aku tersenyum sorang2....lepas tu berangan berenang2 depan suami. Mandai bathtub sama2....aaaauuuuwww. Dush...dush berangan jer kan.

En Win: Ok Ma kali ni I janji...genap umur u yang ke 40 tahun i akan bawak u ke sana. Berenang lah  berhari2. Ini janji I kali ni I tak tipu....khas utk birthday u yang ke 40 nanti.

Tak tahu nak meloncat ker atau nak cebik2 nanggis. Nape umur aku 40 bukan 38 atau 39. Saja jer nak saiko aku...tapi tak kisah lah janji pergi kannnnn. Nak....nak...wei!! hahaha

Aku tahu bila  haters start baca entry ni mesti cebik2....umrah tak nak pergi bila Maldives beriya2 pulak kan. Please think positif siapa yang tak nak pergi...InsyaAllah satu hari doakan kami ya.


Jom kita cuci2 mata tgk gambar2 pantai Maldives



Mana tak tertelan2 ailio tgk gambar ni. Macam mana lah abg toyib boleh cakap tempat ni boring...dah giler agaknya tak suka laut. Cantik kan korang....huaaaaaa cantik sangat....



Nampak tak abg toyib tengah baring aku tengah berenang tu..,haha. Tak caya kan...takpe2 korang tunggu



OMG....cantik sangat ni.

Pesanan utk En Win: Kalau u baca sila lah rasa macam mana berdebar2nya hati bini u bila tengok gambar ni. U tak kesian ker kat bini u yang tiap2 hari tersenyum simpul seorang diri ketika menatap gambar diatas ini. Tunai kan impian Isteri yang u sayangi ini.....kalau lah perwira hati ku....kahkahakaha.


14 comments:

kathy jem said...

Aku pon teringin jugak nak pergi situ..tah bila la dpt pergi..nak berangan jap mcm ko..hahaha

Capt Lalok said...

kemain kan ko elly..hahaa

takpe elly ko pergi nnt jgn lupa share gambo nak tgk jgk tmpt sana dari kaca lensa ko..

aku nk pergi tu mmg x der la..tak mampu..apapun sure en win bwk kan ko punya..

Nurzakiah Hanum said...

cantiknya

FadlinaMokhtar said...

Hihi kelakar la kak elly ni.saya pun selalu verangan nak p maldives.kena berangan dulu nanti mesti jadik.paling best kak elly letak la pic maldives tu dalam bilik ka ,toilet ka.nanti hari2 tengok mesti dapat p :)
FAD

Dokter faRyn said...

My dream jugakkkkk *highfive*
Screen saver laptop pun gambar2 scenery kat Maldives heheheh. May our dreams come true 😄

leeya Nasir said...

i.allah nanti en win bawak akk. hehe tempat yang awesome:))

yoorin melacolea said...

adeh kak.. baca entry ni pon dah menghasut sy meroyan mintak asben bawak pi maldives.. kompem my asben serabut otak.. hahhaha..

Salina Hafis said...

nak pergi juga..one day..sangat canyik..!!!

SalinaHafis

Nastyna said...

nnt jangan buat pose ala Kim K kat sana yer kak.. eh hari tu I tengok drama apa tah dia kat Sabah ker...cantik gak tempat tu...apakata warm up dulu kat sana sementara nak sampai ke Maldives. hehhee

mamabeauty said...

eh teringin jua suatu hari nanti nak berenang2 gitu...

Irfa said...

hahaha.. banyak benda aku kena buat kalau nak percutian indah gini
antaranya ialah:
belajar berenang dr sekarang
kecikkan badan, nnti tak cantik pakai swimming suit,huhu
#hanyasekadarberangan
tp siyes cantik gila lautnya

Siti Sarah said...

comel la kak elly.. saya suka baca blog kak elly.. best2x.. hehe.. mesti tergelak2 kalau baca..=)

Norma NML said...

maldives..my dream vacation tapi dream je lakot..hehe

sweet_saya said...

suka baca review vacation koh samui.. lelaki boleh ka arrange percutian?? kalau dia arrange pun mesti mak2 tak setuju nanti hahaha..