Nuffnang Advertisement

Tuesday, June 17, 2014

Piala Dunia


Korang sokong siapa?? cewah soalan macam aku terror bebenor pasal bola ni kan. Bila orang tanya pasukan mana aku sokong laju jer jawab Brazil...kahkahkah. Padahal sorang pemain pun aku tak kenal. Kalau korang main tunjuk jer pemain Argentina pun mesti aku angguk kan jer kata itu pemain Brazil. Tak minat sangat suka tgk waktu final jer...lepas tu nanti katalah En Win waktu final sokong Brazil dan2 tu jugak aku tukar sokong Negara lain...hahahaha.

Sejak Piala Dunia ni bermula aku tak cukup tidur...NO...NO..NO bukan sebab tengok bola tapi tertekan dengan En Win. Dia bantai pasang volume TV kuat2...nak pulak kalau goal dia punya menjerit nak bergegar rumah. I is tension...ya!! Giler syok sensorang.

Semalam aku suruh dia tengok TV kat bawah...aku nak membuta dalam bilik tapi dua kali aku terkejut beruk dia menjerit goal...kuat giler aku rasa tak lama lagi jiran mesti ketuk rumah aku sebab tak tahan dengan En Win. Apa yang over sangat pun aku tak tahu. Bila aku tanya sokong pasukan mana tak nak jawab...giler!!

Fine! aku masih boleh bersabar lagi...pukul 3 pagi dia masuk bilik continue tgk bola pasang volume sekuat2nya...aku dah terbakar suh di perlahan kan sikit...Eh! dia buat tak tahu jer...aku sound sekali lagi...dia perlahan sikit jer. Last2 aku bangun ambik bantal tidur kat bilik budak2. Tau takut terus tutup tv tarik balik aku masuk bilik...hahaha

Sebelum tu lagi best...dia pasang TV dalam bilik nak tunggu game pukul berapa ntah tapi pagi2 butalah...dia baring2 waktu tu aku tgk dia terlelap laju2 aku tutup TV tu...bangun2 game dah habis..hahaha. Lepas tu nak mengamuk2...Eh! lantak kau lah bang!! ada aku heran....

Cepat lah habis...terseksa hidup sebab bola ni. Kalau bangun pagi dekat bawah hall tu penuh dengan makanan...ada kacang...keropok...air coke...air kopi...kuih sample raya pun sebalang dia sapu. Itu belum dia masak burger memalam buta..adoi!! badan  dah sihat sangat kau ni bang...hahahaha

"Pa nak handbag"

6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

musim bola ek

NURUL ALI'IM -ZAINAL ABIDIN said...

lawaklah akak ni. dalam nk mara2 tu, mintak handbag still berjalan =)

Watie said...

ending paling terbaik...nak handbag...bagus2..

Watie said...

ending paling terbaik...nak handbag...bagus2..

Rafhani said...

Ayat last takleh tahan...hahahhahaa

Maizatul Zakaria said...

Handbag tak lupe mintak 😆😆