Nuffnang Advertisement

Tuesday, June 3, 2014

Lactacyd Feminine Hygiene Wash


*scroll down for new entry*

Dulu mak aku selalu berpesan untuk menjadi seorang yang isteri yang sempurna kita perlu pandai  memikat hati semua dengan masakan, menjaga pakaian suami dan paling2 penting menjaga kebersihan diri terutama sekali dibahagian alat sulit. Kebersihan alat sulit ni kita kena jaga bukan sahaja selepas berkawin tetapi anak2 kita perlu di didik dari awal lagi tentang kebersihan dan cara menjaga alat sulit dengan baik. 

Nenek aku selalu turun kan petua orang dulu2 tentang penjagaan alat sulit dan aku masih amalkan jika ada masa terluang. Ambil beberapa helai daun sirih dan rebus selama 15 minit. Biarkan sejuk dan air rebusan sirih tu kita bolehkan gunakan sebagai cucian alat sulit. Tapi zaman telah berubah...manalah aku ada masa nak cari daun sirih lepas tu nak rebus lagi...air rebusan tu paling lama pun boleh simpan 2 hari. Suruh anak2 pakai diorang boleh kata geli...adoi ni kalau nenek aku dengar mau dia tampar2 muka cucu dia...hahaha. 

Sekarang tak perlu susah2 lagi nak cari daun sirih. Lactacyd ada mengeluarkan produk feminine wash yang lengkap. Diperbuat dari bahan semulajadi berasaskan dari susu seperti lactic acid dan lactoserum. Kesemua produk Lactacyd dapat membersihkan kawasan alat sulit secara lembut dan pada yang sama akan seimbangkan PH asidik kemaluan anda dan yang paling penting bersih dan selamat digunakan untuk semua peringkat usia.





Lactacyd  mengeluarkan pelbagai set yang lengkap untuk penjagaan alat sulit. Marilah aku terangkan kan kebaikan setiap  produk supaya korang boleh fahami dan membuat pilihan yang lebih tepat untuk kegunaan harian anda.


Lactaycd Soft & Silky

Produk ni sesuai untuk wanita yang ingin memiliki kelembapan dan kebersihan yang tinggi 

  • Kandungan susu yang tinggi. Bila memakai produk terasa lembut seperti sutera di bahagian sulit anda
  • Mengandungi PH yang serasi dengan gabungan Lactoserum dan Asid Lactic yang telah diuji secara dermalogi untuk penggunaan yang selamat setiap hari
  • Produk  Lactacyd Nourish ini memberi lebih kelembapan pada alat sulit anda
  • Mengelakkan kekeringan
  • Sangat ringan dan berbau harum untuk kesegaran.



Lactacyd White Intimate

Memakai seluar yang ketat boleh menyebabkan peluh dan pergeseran kulit. Ini boleh menyebabkan kulit dipersekitaran alat sulit menjadi  gelap dan hitam. Ini boleh menimbulkan perasaan malu dan kurang selasa bila melakukan hubungan intam. Latacyd boleh membantu anda menyelesaikan masalah ini.

  • Diperbuat daripada bahan pemutih asli, tumbuhan Actipone B dan Algowhite bagi membantu proses pemutihan secara lembut
  • Secara klinikalnya ia dapat memutihkan dalam masa 7 hari sahaja
  • Ia juga mempunyai kuasa pemutihan dalam masa 14 hari
  • Ramai wanita asia telah mengakui keberkesanan produk ini



Lactacyd Revitalize

Produk ini pula mempunyai kuasa perlindungan yang lebih tinggi. Ia boleh mengelakkan kekeringan dan membuat kulit dikawasan intim lebih anjal.

  • Mengandungi vitamin E dan collegen
  • Mempunyai tahap kelembapan yang tinggi sangat sesuai untuk mereka yang kulit kering dan sensitive



Lactacyd Feminine Hygience

Produk ini sesuai digunakan oleh wanita yang selalu mengalami kegatalan dan alat sulit mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan. Sesuai digunakan ketika perubahan haid dan hormon. Produk ini mengekalkan pH yang sesuai untuk bahagian sulit anda.

  • Membantu melindungi daripada bau dan kerengsaan
  • Membantu mengekalkan pH normal
  • Anti kerengsaan untuk kulit sensitif


Lactacyd All Day Fresh

Produk ini khas untuk wanita yang inginkan kebersihan dan kesegeran sepanjang masa.

  • Segar sepanjang hari dengan intipati herba
  • Melindungi dari bau
  • Anti alahan untuk kulit sensitif


Lactacyd Feminine Wipes

Dicipta khas untuk wanita yang sentiasa memerlukan perlindungan yang lebih di waktu kedatangan haid, selepas membuang air kecil dan mempunyai banyak keputihan.

  • Diformulasikan dengan bahan berasaskan susu Lactoserum dan Lactic Asid. Produk ini juga dicipta untuk memberi perlindungan yang berpanjangan dan kesegaran optimum dan ia juga sesuai dengan chemistry badan anda.
  • Produk ini telah diuji di Makmal Dermatologi
  • Diperbuat dari Lactacyd, pengeluar pencuci wanita yang terkemuka di dunia
  • Membersihkan serta menyegarkan bahagian alat sulit sewaktu sibuk beraktiviti
  • Tidak perlu menggunakan air untuk tujuan pembersihan sewaktu anda mempunyai perasaan melekit atau tidak selesa dengan kebasahan
  • "LFW" merupakan teman yang diperlukan setiap hari. Ia dapat memberikan anda rasa selesa pada bila-bila masa.

Harap korang faham dengan penerangan  tentang produk Latacyd ini dan boleh membantu membuat pilihan yang tetap. Kalau tanya pendapat aku sendiri rasa macam nak beli semua set di atas...amboi melampau sangat aku kan. Aku sendiri mengalami masalah kulit gelap dipersekitaran kawasan sulit...nak bertanya dengan kawan2 tak mungkin. Rasanya Latacyd dapat membantu masalah yang aku alami selama ini iaitu dengan menggunakan Produk Lactacyd White Intimate. 

Bila korang dapat menyempurnakan rutin kecantikan bersama Lactacyd, aku pasti korang akan merasa lebih yakin dengan kebersihan dan kecantikan diri sendiri. Bila korang dah mula yakin dengan diri sendiri tahap konfiden juga akan meningkat dan kita akan sentiasa merasa teruja untuk melakukan perkara-perkara diluar jangkaan. 

Jangan lupa dapatkan kesemua produk Lactacyd di Pharmacies, Supermarket dan Hypermarket yang berdekatan rumah korang ya. Korang jugan boleh dapatkan sample2 produk Lactacyd dengan clik  disini

Selamat mencuba dan aku pastikan produk Lactacyd akan akan memberi kepuasan yang maximum kepada anda.


2 comments:

Haris Zuhaina said...

AS Salam Elly
Lactacyd ni leh bt pencuci muka utk remaja/budak2 yg br nak start gn pembersih muka...

Naeleen's Wash said...

Whether you need a daily freshening routine or just occasional odor protection, our intimate wipes, Feminine wash & cleansing products are ideal for everyday use, for dryness or for just being yourself. Source: naeleens.com