Nuffnang Advertisement

Friday, May 2, 2014

Happy Birthday Yaya's


Alhamdullilah Yaya's dah semakin dewasa. Genap umur 11 tahun...mama dengan papa sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak mama. Semoaga diberikan kesihatan yang baik dan menjadi anak yang solehah...amin.

Walaupun mama selalu marah Yaya tapi dilubuk hati mama Yaya adalah anak yang terbaik
Walaupun Yaya selalu hentak2 kaki dan mama selalu kejar dengan hanger tapi Yaya tetap mama sayang seperti dulu tanpa ada sebarang kekurangan pun
Walaupun mama selalu paksa Yaya gi tuition dan belajar percaya lah mama nak Yaya jadi anak yang terbaik dan berguna dunia dan akhirat.

Tidak ada mana2 ibu pun ingin melihat kegagalan anak mereka. Anak2 adalah nyawa mereka...9 bulan sewaktu didalam perut ibu adalah saat yang paling bahagia yang tak dapat diluahkan dengan kata2. Melihat anak2 ketawa adalah ubat segala kepenatan mama seharian bekerja. Melihat anak2 menangis hati mama juga turut terguris. Yaya dan adik adalah harta yang paling berharga yang Allah berikan dan itu adalah Amanah dariNya.

Jadilah anak yang solehah...walaupun mama tahu ramai menghentam tentang kehidupan kita tapi hanya Allah sahaja yang tahu apa yang mama dan papa cuba lakukan tak perlu lah kita menunjuk2 tentang kebaikan yang kita lakukan...biar Allah sahaja yang tahu baik dan buruknya dan bukan manusia yang menilainya.

Di dalam doa mama tak pernah sekali pun tertinggal nama Yaya dan Adik...semoga dimurahkan rezeki...diberikan kesihatan yang baik...menjadi anak yang solehah dan taat kepada perintah Allah. Untuk menuju kearah kebaikan bukan perkara yang senang...tetapi untuk menuju kearah kejahatan begitu mudah. Sebelum Yaya melakukan sesuatu fikir tentang kebaikan dan keburukanya.

Mama sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak mama....Danea Irfan!!




Selamat Hari Lahir Sayang!!!



20 comments:

FADLINA MOKHTAR said...

selamat hari lahir yaya cantik.semoga termakbul doa2 dari mama awak yer.

Mama Eqalicha said...

Hepi besday pretty girl...

*sebak bace post kak ton ni

ALONG SURI DAHLILAH said...

Selamat ulang tahun yaya.. semoga berjaya diakan datang seperti orang tua yaya..

ema angeloo said...

sebak nye. happy birthday girl.. wish u always pretty and stay healty...

Chekgu Azrine said...

happy birtday kak ton junior..
semoga panjang umur ye
murah rezki
dan belajar rajin2 sampai masuk U k

Anis Shafeera said...

HAPPY BIRTHDAY SIS CANTIK YAYA..
ur mommy oways love u till jannah..
ur mommy was d best.. :)

lyza safa said...

Happy YaYa...k.ton skrg suka touching2...hihi.

Norma NML said...

Same age dgn ank akak..pun selalu remindkan anak marah dan leter umminya ini sbb syg...hope one day dia akn fhm..
Selamat Hari Lahir Yaya..semoga jadi ank yg solehah dan taat kpd mummy n daddy ok..:-)

Jojet said...

sy sedih pulok.
apapon tak boleh..
moga korang satu family, diberkati Allah, dunia dan akhirat..
diberi segala kebaikan..amin..

Namee Roslan said...

Happy birthday yaya. Yaya sebijik mcm kak elly!!

A.I said...

Hepi Bestday Yaya Cantek Manes ^______^

-♥♥-ThE NaiM CollEctiON-♥♥- said...

happy bsday yaya..sayu lak baca post ni..yelah..ibu mana yang tak nak tgk anak bahagia dan berjaya...
semoga anak2 kiter peroleh kebahagiaan..cemerlang di dunia dan akhirat..aminnnn

Miss Brenito said...

Happy Birthday Sweet Girl..
Semoga jadi anak yang solehah dan berjaya dunia akhirat.

syamimi fatin said...

Happy birthday yaya! yaya cantik laa

Ubj Jahan said...

Happy birthday Yaya.. may allah bless you with all the greatness.

MAIZATUL ASYIQIN said...

hepi besday yaya. cantiknye yaya ni. mcm kak ton .

MAIZATUL ASYIQIN said...

hepi besday yaya. cantiknye yaya ni mcm kak ton.

safiyyah osman said...

Happy birthday yaya!!

Hana Hafis said...

Happy belated birthday sweet girl! Makin besar makin cantik macam kak elly..

diekay sain said...

Happy birthday yaya..suwit sgttt