Nuffnang Advertisement

Thursday, January 23, 2014

Jualan Hebat


Tak ada jualan hebat mana pun 2 barang jer nak jual. Semalam susun2 beg bagi cantik...keluarkan kejap beg2 tu semua bagi masuk angin sikit. Beg kena jaga gaks especially kalau kulit takut kalau simpan tak keluarkan.... nanti kulit beg tu boleh mengelupas. Macam ni lah perangai aku...setiap minggu aku akan bukak almari tengok koleksi handbeg sampai idung kembang2 tanpa puas hati. Waktu susun2 beg tu tiba2 tergerak hati pulak nak jual beg dengan wallet. Jangan bimbang aku tak jual mahal diskaun more than 50% korang kalau berminat email ya. Interested buyer jer email...email kutukan tidak diterima....hahaha.



Beg Fendi harga kedai RM3200.00...kalau nak tahu berapa harga aku bagi diskaun sila email ya.



Cuma bahagian tali tu ada benang terkeluar sikit tapi boleh gunting aku jer yang malas nak buat. 



Bahagian dalam masih elok lagi. Aku mmg jaga handbeg...bukan senang nak dapat ooi....jadi bila dapat harus aku jaga elok2.



Wallet Prada ni aku pakai sekejap jer lepas tu simpan dalam almari. Harga kedai tak silap aku RM2900.00 macam tu....nak tahu harga diskaun sila email...hahaha



Bahagian dalam pun masih elok lagi.

Kalau korang berminat nak sambar mana2 beg atau nak book dulu cukup bulan baru bayar sila email ellyirfan@gmail.com. Jangan bimbang aku tidak akan melayan pertanyaan Filla dan Peej...kali ni aku bagi peluang untuk korang pulak...hahahahaha.


No comments: