Nuffnang Advertisement

Tuesday, September 3, 2013

Tahniah Sepet and Qery!!

Selamat Pengantin baru buat Sepet dan Qery. Semoga kekal hingga keakhir hayat. Semoga diberi kebahagian dan anak2 yang sempurna dunia akhirat....Amin.
 
 
 
I love baby blue....pengantin memakai pilihan warna mengikut pilihan hati aku...eh! hahaha. Aku mmg giler kan baby blue dan baby yellow...tapi suka tengok je lah sebab kalau korang bagi aku pilih baby blue and hijau aku akan memilih hijau. Tapi aku suka baby blue jugak...hahaha.
 
Colour dia sangat2 sweetkan....terus bisik kata telinga En Win tahun depan baju raya kita pakai baby blue ya...."Takde I suka Electric blue"...."Ok2 tema kita blue tapi ikut suka hati blue macam mana". Ha kau mampu  fikir baju raya tahun depan....tolong jangan tiru idea aku ya. Eh! macam tahun depan nak pakai songket jugak lah...hahaha...nak gi Trengganu cari songket cantik2....JGN TIRU YA!!
 
 
 
Sehari sebelum wedding Sepet.... aku, Filla dan Peej dah janji nak berkumpul kul berapa? malu lah nak makan tak ada geng....kang mata aku ke kiri ke kanan cari siapa2 yang aku kenal...I is malu ya. Aku dah bagitau awal keluar rumah kul 1.00 jer.....tengok2 kul 12.30pm Filla whatapp kata dah sampai....giler pantas minah ni. Peej whatapp baru bangun tidur....Syabas Baby. Tapi ok lah kan kul 2.00 lebih semua geng dah sampai.
 
 
 
Gambar pengantin tak banyak tapi gambar kitaorang banyak...hahaha. Aku harapkan Moon yang tangkap sebab diakan Photographer handalan. Suruh En Win gi tangkap gambar pengantin kat pelamin dia tak nak....malu katanya....sudahlah cakap jer lah malas.
 
 
 
Yang pakai tudung purple tu nama dia Watie...rajin sangat komen kat FB dan blog aku. Thanks ya sebab support kitaorang semua
 
 
 
Waktu ni Peej baru sampai terus bergambar
 
 
 
Budak2 dapat duit raya dari Watie and Hubby
 
 
 
Tengah lepak2 dengar DJ announce Pengantin nak potong cake....ok jangan berat bontot kang orang semua story pasal pengantin siap letak gambar cun2 aku  nando...malu ok!! so gigih tolak2 tangan orang lain... utk dapat gambar terbaik...siap angkat tangan tinggi2 terus snap...pergghh giler terror ni.
 
 
 
Kira oklah kan ada gaks gambar Sepet and Qery ada gaks kenangan dalam blog ni
 
 
 
Waktu DJ suruh Sepet sampaikan sepatah dua kata kat tetamu....alahai malu pulak Sepet ni. Kalau aku jgn berani sua kan mic kat aku....aku boleh siap nyanyi kan sekali untuk diri sendiri.
 
 
 
 
Waktu ni berebut2 pilih tag ni....yang tinggal gambar mulut...paksa Peej ambik..."kenapa bagi aku gambar mulut lak"...."Pakai jer Peej cute lah"....hahaha terus setuju. Aku haruslah pilih yang ada tulis jawi barulah nampak suci murni jer....hahaha. Tetiba anak Moon....Yaya tu pun jadi sporting bergambar.
 
 
 
Lepas acara selesai dan tetamu ramai dah pulang baru kitaorang berani naik atas bergambar dengan pengantin....lepas tu lupa daratan sebab syok macam artis tak nak turun2 dari pelamin cuba buat macam2 aksi...cameraman pulak melambak sana sini...wah! terus rasa jelita....hahaha
 
 
 
Waktu aku jumpa pengantin aku terus lah laga2 pipi ngan Sepet tapi ngan Qery kat sebelah aku buat tak tahu....aku macam nak salam tapi malu...eh! hahaha bodoh betul. Lepas tu menyesal kenapa tak salam pengantin lelaki. Sepet cakap Qery akak kau ni termalu pulak nak salam pengantin lelaki hari tu....hahahaha
 
 
Ada gambar cun aku nak share ngan korang...laki siapa lah ni kan!!
 
 
 
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
#cabut#
 

15 comments:

anna hashim said...

kah kah kah...gile lawak gambar last skali ni..:)
#cabutttttttttttt jugak!

ZazaMyMoon said...

hahahha majallll.. kesian laki kak pila.. kak elly, cantik lah baju.. pijam buleh?? ;P

Nurul Nadila said...

pak radie.haha

ruziyatul mona Adzibi said...

hahaha ,... lawak. tergelak mona kat ofis ni tengok pic pak radi! whahaa.. good job kak elly! :-*

Azziah Nawawi said...

gambar pak radie paling rare.. hahahahhaha

Hati Kata Jujur said...

Mcm mengukur ketinggian jer tu ..ehhehe

hazlina azmi said...

Hai dear..bestlah blog awk..penuh warna warni kehidupan..jemputla ke blog saya dan kita bertukar-tukar link pulak..:)
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

nama saya markonah said...

hahahahaha. laki buk filla, pak radie.
sadis je tengok gambar. hehe

Anonymous said...

Samseng kg dusun tu sambil nyanyi #bagaibulandipagarbintang :D

Watie Shaharin said...

Elly,
Suke dpt jumpa ko.. tp malu nak amik gambor berdua.. maklum ah aku ni pemalu... huhuh maybe next time kan...
Hahahah tergeliat urat kentot aku nengok gambar yg last sekali tu.. hahaha abis lah ko Elly..pasni mesti Pak Radie balas dendam.. harus ko kena maintain gorgeous je bila ko jumpa Pak Radie.. bila Pak Radie pegang camera je..ko terus posing ayu tau.. hahahah apa lah yg Pak Radie pk kan tu kan? hahaha sumpah kelakor...
@WatieShaharin

Anonymous said...

Hahahahah.. Mmg kelakar gambar last tu..

ryna purple said...

amboih.. teringat zaman kawen ke pak radie tu? hahaha kak baby blue cantikkan, saya pon nak buat utk raya lah jugak muahaha.. tak pe kak dont worry, akk lagi gojes dari saya..

sharon m.q. said...

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA..gambar yg last tu xleh tahan..

Anne Hasmey said...

hahaha serious lawaking pak radie ukur ketinggian sama dengan khemah ke tidak tuh

sepet a.k.a zack_u said...

Hahaha. Kesian abang randi panggalila saya tu. Adoi lawak betul. TQ Kak Elly,nanti saya bagitau kat Qery akak ni pemalu sangat sangat orangnya, sejak lahir memang dah ada sifat tu. Gituuu kan. Hahaha!