Nuffnang Advertisement

Friday, September 13, 2013

Keek laki den.....

Kenkadang laki aku ni boleh dikategori lawak lah jugak tapi dia tak boleh kalah kan aku lagi terror melawak...hahaha. Haritu ujibakat rajalawak aku ajak di beratur malu lah pulak....hahahaha. Nak mampus masuk raja lawak...kang aku terlompat2 nak bagi orang gelak tapi orang tak gelak...tak ker kebas muka tu nanti...lepas tu kecewa berbulan2....kenapa orang tak gelak....aku rasa dah lawak habis ni.
 
Lawak ni banyak kategori ada lawak spontan, lawak dibuat2, lawak yang orang tak paham pun ada tapi kau jer syok sendiri. Kau buat lawak kau balik yang gelak terbahak2 tapi orang luar yang tengok buat dek jer...malu wei!!. That way aku kalau melawak dengan kengkawan jer....orang luar tak berani dow nanti orang kata aku perempuan giler. Lawak lucah best lah jugak tapi jgn lah over....lawak lucah kau jgn cakap ngan Filla nanti satu benda pun dia tak faham...lepas setengah jam kang baru dia gelak...aku ngan peej selalu geleng kepala....orang dah puas gelak lepas setengah jam baru dia faham.

Tapi kalau asyik melawak jer tak pernah serius orang menyampah gaks. Setengah pelawak tu kau tak payah tunggu dia cakap....tgk muka dah kelakar contoh macam pelawak Pak Hamid...aku tengok dia punya muka pun aku dah tersenyum2. Dulu dalam list kategori suami yang dicari...kena ada sifat pelawak...tak kuasa aku berkawan ngan orang seruis terutama yang suka ketap pipi (betul ker ayat tu) ala yang kalau tak cakap tapi pipi gerak2 tu...hahaha. Cukup aku menyampah betul....satu lagi aku tak boleh lelaki yang terlalu cerewet...pantang betul aku sbb aku ni semua nak cepat lepas tu nyesal lepas tu buat balik...hahaha.
 
Memandang kan aku tak ada cerita yang menarik sangat hari ni...walaupun aku tahu tiap2 hari pun bukan cite menarik pun yang aku bagi....tapi suka jer syok sendiri...korang tgk lah keek laki den utk hiburan di hari Jumaat ya!!
 
Akhir kata Selamat Berhujung Minggu!!




Aug 31, 2013 | Dei....Dei by ellyirfan on Keek.com
 
 
 
 

Jul 19, 2013 | Hahahahahahahah by ellyirfan on Keek.com

24 comments:

Anonymous said...

giler kelakar....wakakakka
tergelak sorg2...hahaha

Intan Azreena said...

Hahahaha Yazwin, dari dulu, kini dan selamanya mmg giler.

Anonymous said...

sakit perut saya gelak dengar akak gelak hahahahahaha

juliana said...

Hahaha...laki ko sama gilo ngn laki aku kak

Nor Ana said...

hehehe... nk gelak sebab kk ely yg gelak. bkn sbb video lwk en win :)

Eta said...

tergelak sorang2 dpn pc sbb dgr elly gelak... hahahaha.. dasattt tuhh.. hahahaha

juliana said...

Hahaha...laki ko sama gilo ngn laki aku kak

Jan@Afzan said...

lawak lah en.win ni!!!

tapi lagi best dgr akak gelak! hehe

Anonymous said...

kak aku ketawa dgr ko punye ketawa kak...hahaha...

LBRS said...

en win mmg kelaka...tapi lagi terkujat dgr elly gelak. :)

Capt Lalok said...

gilerrr sakit perut aku gelak ..tapi ko gelak lagi gileeer hahahaha


Watie Shaharin said...

Elly,
Keek yang dei dei dei tu yg terpaling lawak ok.. hahahah boleh pulak en win dok dgn misai tebal tu..hahaha dengor gelak ko pun buat aku gelak sama...hahahahaa

Anonymous said...

dgr kak ely gelak saya yang gelak. adeh.. hihi

nama saya markonah said...

ohoooo kak elly
dasatt ko gelak kak.
meremang segala bulu

Anonymous said...

Kak elly bolwh buat dubbing suara pontianak ni. Seram kaaauu.

Lis Malisa said...
This comment has been removed by the author.
Lis Malisa said...

Sy gelak guling2 sbb dngr k.elly gelak... x sesuai ngan muka k.elly... gelak macam pontianak.... hahahaha lawak3

Anonymous said...

En.win mmg phibur akak kan? Raja lawak peribadi...

nuruleda said...

Ya ampun...tergelak dgr kak elly gelak..lawak!!

salwana nordin @ che'wa said...

denga kak elly gelak, aku tertahan2 kentut nk gelak kkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Azziah Nawawi said...

ngeri dgr akak punya gelak.. hahahaha

Filla said...

hahah.. aku tengok keek dey dey dey sakit2 perot gelak.. tambah gelak sebab dengar ko gelak..hahah

Kathy Rospin said...

kak ellyyyyy!!! part akak gelak tu sampai buat budak rumah saya terkejut tau. ahahahha...ahahahhahhhh (gelak macam kak elly)

Nurfatihah Ibrahim said...

Hahaha..kak elly gelak cm hape je tau..muka jelita,gelak cm monster.hahaha...sakit peyot gelak..gegor2 baby dlm perut sbb gelak dr ts..hadoiiii ...hahaha