Nuffnang Advertisement

Tuesday, April 9, 2013

Drum Class!!

Hari Sabtu lepas En Win first day drum class. So excited......muka ceria bangun pepagi. Memekak bukan main pagi tu. "cepat ma nanti i lambat...cikgu marah". Banyak lah nko punya cikgu. En Win ambik drum class sama dengan tempat budak2 belajar piano. Semua orang ada aktiviti kecuali aku. Macam teringin jugak nak ambik class tapi cam malas...hahaha. Macam mana tu....aku kurang sikit alat muzik ni tapi aku suka menyanyi. Apa kelas vocal??? Mati katak cikgu tu dengar suara aku nanti...walaupun suara aku sebijik mcm ziana zain tapi lontaran suara aku teramat tinggi hingga boleh memecahkan gegendang telinga...hahahahahaha.
 
Aku dulu waktu sekolah pernah masuk school band...korang jgn pandang aku sebelah mata yer. Aku terror dengan segala tiupan. Pernah buat persembahan kat Dataran sempena Hari Merdeka. Lepas tu masuk pertandingan antara sekolah2. Terror tak??? cuma sekarang dah malas nak tiup2 ni. Korang tahu tak aku main alat muzik apa?? kalau rajin gi google alat muzik nama "horn" bukan horn keta ya....mcm setan korang kan ada jer nak ngumpat aku. Giler besar intrument tu dengan nak tiup lagi nak pegang lagi so dah serik. No more tiup2 lagi after form 5. Aku join band school pun bukan apa nak glamer jer....sbb bila masuk pertandingan antara sekolah2 banyak giler boys school....hahahaha. Aku pulak jelita harus ramai nak berkenalan...haktuiiii!!
 
 

On day way nak pergi class. Asal berhenti dekat traffic light....start mengetuk. Over ok!! tak..tak...dum!! tak...tak...dum!!
 


 
"Ma bila anak2 I dah pandai main piano..I pulak dah pandai main gitar...I dah tubuhkan band lah"
 
Holloh3 baru first day class nak tubuh kan band...geli ketiak aku dengar...hahaha. Tapi dalam hati jerlah aku ngumpat.
 
"Best kan Pa...I boleh jadi penyanyi" giler promote diri sendiri
 
"U nak jadi penyanyi tak yah rosak band kitaorang"
 
Jgn main2 dengan bakat terpendam aku... ini belum M.Nasir dengar suara aku lagi...tangkap leleh wa cakap lu!!
 
 
M Nasir: Tolong jangan berhenti menyanyi...suara awak terlalu merdu!!!
 
hahahaha...bodo
 
 

 



Yaya start class pukul 11 pagi...adik pukul 11.45 pagi. En Win sama waktu dengan adik punya class. Sementara aku tunggu diaorang aku belasah taiwan noodles kat tingkat 2. Lagi heaven.....main lah korang sampai pandai ya. I sokong dari depan...betul apa kedudukan penyanyi kat mana...depan kan!!


 
Sangat2 over. Beli mic stand ok!! Aku dalam hati dah membara...tapi mulut tersenyum. Macam mana tu...marah ker suka???
 
Tapi mulut aku tetap bising kat En Win tanda protes...tak nak lah nampak excited...malu dowh!!
 
 
 

 
Dah start pasang....jiran2 sekalian sila bersiap sedia ya...konsert akan bermula selama 5 jam tanpa berhenti.




 
I lap u....sambil tarik2 rambut bila En Win tengah nyanyi. Sedap giler suara laki aku...hahahah.

 

Lagu yang kelima.....nyanyi tanpa henti....satu lagu ke satu lagu
 

 
Mic bertukar tangan
 
dan akhirnya
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Elly and the Boys!!!
 
 
Takleh tahan wei....hahaha
 
 
 

12 comments:

auwcak said...

ahahahha elly ellyy...so kiuttt

nadia nabila azmi said...

hahaha.. kak elly family ni kan, mg lawak! hahaha

Irfa said...

dalam komplen ko yg over ye (^_^)

ibh_sue said...

Feewiiittttt.... (^_^)

mummy alisha said...

KAK ELLLY... SERONOK TENGOK AKAK N FAMILY... ENJOY..

Nadiah Ashikin said...

Wow bestnya....

MISS DIVA said...

kak, ko ni mmg kelakar giler xhengat la..hihihi..love u kak

Anonymous said...

Hahahaha. Klakar x hingat elly ni. Hahahahaha. X sabar tunggu next n3.

Anonymous said...

hahahahaa. akak kelakar lah. :)

strawberi said...

hehe..klaka..lam ati kutuk..tp mulut kata nk jd penyanyi...aduiii...sabo je lahh

mama leen said...

pindah sebelah umah la.. bleh join kak elly sekali... hehe

mrs kayrul said...

ingatkan kak elly tak join sekaki rupa2nya tak tahan nak karok jugak...hehehe