Nuffnang Advertisement

Friday, March 22, 2013

Rindu dengan Tsugoi Team!!



Bila tengok balik gambar Tsugoi team rasa rindu sesangat kat diorang. Since Filla bersalin segala photoshoot dan meeting direhatkan sebentar kita bagi peluang dekat adik Filla berehat sambil menjaga baby yang baru lahir. Habis jer pantang nanti InsyaAllah new projek akan menyusul.

April ni aku dengan En Win akan follow Business Trip ke Guangzhou. Alhamdullilah sambutan yang kami terima sangat menggalakkan dan kami Tsugoi team berjanji akan beri yang terbaik utk anda semua. Beri segala tips dan pertolongan utk group ini nanti. Peluang masih terbuka utk bulan seterusnya kepada sesiapa yang minat berniaga. Sila click disini Business trip ke Guangzhou!!

Meh la...aku perkenalkan Tsugoi team yang bekerja keras selama ini.

 

Tuan Belog!!
Jacket Cardigan Still Available. Interested please clik Jacket Cardigan


Filla

Kimono only red colour still available. Interested clik Tsugoi Kimono

Aku ngan Filla selalunya akan seat dan berbincang utk projek2 terbaru yang perlu kami keluarkan. Dari pembelian kain, budget, design, marketing dan penghantaraan semua kami akan lakukan bersama. Gaduh jangan cakap lah..."kau degil ya Ly tak nak dengar cakap aku"..."Filla kau dengar cakap aku dulu"..hahaha.
Kalau pasal duit mmg kami tak pandai kira. Kena ulang 10 kali baru faham...baru kiraan menjadi betul.

So far aku ngan Filla tak ada masalah...kalau tak puas hati kami akan cakap terus terang tak ada simpan dalam hati. Kau salah aku sound...kau betul aku puji.




Segala urusan IT akan diserahkan kepada Pak Radie.

Filla: Ly kau sound Radie sikit apa yang lembab sangat nak masuk kan gambar

Elly: Aku takut Filla laki kau garang

Korang jgn tak tak tahu Pak Radie muka jer brutal tapi kelakar nko...kalau kenakan orang no 1.



En Win handle kalau nak cari barang kat China. Dia akan uruskan dari A to Z. Tempat, penghantaraan, payment semua kitaorang serahkan kat En Win. Aku ngan Filla akan pilih dan order dan selebihnya En Win akan uruskan dengan orang kat sana.


 

Cameraman. Pak Sutan....husband Moon.

Lemah lembut jer macam Moon jugak. The best cameraman..muka aku yang tak cute pun boleh jadi macam superstar. Efek giler hebat. Pujian dari sudut hati ya bukan membodek.


 

Our shawl agent. Miss Moon.

Sangat2 mudah bekerja dengan Moon di tahu tugas yang diberikan. Tahu2 shawl laku jer. We lap u ketat2 Moon!

Alhamdullilah Tsugoi menpunyai team yang sangat bertanggungjawab dengan tugas masing2. Hope korang support bussiness kami. InsyaAllah Tsugoi akan beri yang terbaik. Tunggu our New Projek Ya....


7 comments:

tenku butang said...

suka sangat dgn gamba paling atas 2.. hih3.. tinggi2.. rendah2.. cumey..

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Norasiah Nasir said...

InsyaAllah, pandai Tsugoi team kan..semua amik lakibini..senang kan..aku sokong korang..InsyaAllah, nnt aku beli produk engko..tp lepas filla habis pantang ..hheeee

all the best tsugoi team !!

Anonymous said...

kak elly mana perginya kak di.blog dia pun dah takde dah eh???

green apple said...

Cisss sape kata blog aku takde ni. Elly jawabkan! Hahhaha.

Elly said...

Green: Terangkan lagi gambar tu D...hahaha

Anonymous said...

kak elly macam mane aka buat header besar too , lawa laa , tlg ajarkan bile aka free nanti , ples ples ples , hehehhehe :)

-lina-

Miss Moon said...

Auwwwwwwwww ai pun windu sama Elly yg hawt lagi gorjes tew auwwwwwwww

Ha ha terus laki aku malu malu singa ekkekeke