Nuffnang Advertisement

Monday, February 4, 2013

TSUGOI SHAWL...ME...LE...TOP!!

Asal ada benda nak jual jer MELETOP.....kali ni mmg meletop tak tipu. Tak tahu lah kalau aku jer kata meletop korang biasa2 je kan...hahaha. Aku kan cepat teruja benda cantik..Eh! sendiri jual sendiri cakap produk cantik. Boleh jer...puji produk sendiri. 

Aku: Cantik kan Shawl Tsugoi

Filla: Pandaikan kita pilih

See...dua2 over kan. Sambil pilih sambil lompat2 kegembiraan.

Simple and Kelas jer kan...hahaha (korang abaikan sikap over aku ya). Plain and ada lining kat tepi. Colour  plain mmg senang lah nak matchkan dengan apa2 baju. Baju plain ker baju bercorak ker semua sesuai digayakan dengan shawl ni.

Kali ni model bukan aku...orang lain ya...I tak giler kuasa. OK JOM CUCI MATA sampai pilih mana nak beli...amboi!!!









Dah ada yang berkenan...apa lagi meh lah order...hahahaha


70% Polyester
30% Silk

Size: 180cm X 68cm

RM33.00 + RM6.00 pos laju = RM39.00

COD Cyberjaya and Putrajaya only

So sesiapa yang duduk area Putrajaya dan Cyberjaya nak COD...Harga cuma RM33.00. Perggghh!! murah ke tidak??

Kalau berminat jgn cari I ya...sila serbu MOON di blog untuk sebarang pertanyaan atau pembelian.



CLICK..........> BLOG MOON