Nuffnang Advertisement

Friday, February 8, 2013

Musim Sejuk di Guangzhou....

Kelassss kan...sengaja aku api2 kan bagi semangat korang nak ke Guangzhou semakin memuncak. Tunggu ya  kepada sesiapa yang berminat berniaga Tsugoi akan up kan entry pada minggu hadapan. Kasi korang cuti2 Malaysia rehatkan minda lepas tu kita pikir pulak macam mana nak tambahkan rezeki keluarga.

Gambar ni December lepas sengaja aku peram kan lama2 dalam phone ni...sekarang dah tiba masanya aku riak kan kau korang...muahahahaha. Dari awal bulan December sampailah hujung Bulan 2 Guangzhou musim sejuk. So aku laku bini bukan main teruja berfesyen...maklumlah negara sendiri panas bila jumpa musim sejuk lompat kegembiraan. Nasib baik tak ada snow kalau tak mesti aku ngan En Win main baling2 bola salji....aaaauuuuwwww. Very the jakun!!

Trip December lepas Filla tak dapat ikut sbb Air Asia dah tak boleh terima perempuan perut  besar...so tanggungjawab ke China aku ngan En Win uruskan. Filla ngan Radie stand by kerja2 bila barang sampai nanti. Bukan senang ya bekerja suami isteri ni...bertekak 24 jam. Aku tak setuju pendapat En Win...Filla tak setuju pendapat Pak Radie. Last2 semua senyap tapi aku ngan Filla tetap menang...berani lawan cakap bini.

Kali ni NO gambar2 borong di Guangzhou tapi gambar kami berfesyen di Guangzhou.....gelak guling2....sila jgn ngumpat di dalam hati...ingat hari ini hari Jumaat. Kalau nak muntah atau julingkan mata sila lah buat sebab aku tak nampak pun...Hahahaha. Korang layan jer lah ya....



Waktu di baru sampai pukul 6.00 pagi tapi dia punya cerah macam pukul 9.00 pagi



Abaikan muka aku...walaupun tak bermake up tapi aku kelihatan sangat suci....#larigoyangbontot#


Teruja cuaca sejuk kalau tak silap aku below 16 kot. Tapi malam jgn cakap lah below 10 ya....jari2 semua kaku...tak tifu.


Over...K Pop katanya!!


Fendi...kawan baik kami di China. Ingat tak aku pernah up entry perkawinan diorang. Fendi dah menetap di Guangzhou hampir 5 tahun. Tapi abang Fendy lagi lama giler dah menetap hampir 30 tahun di Guangzhou.


Aku dan Sammy... isteri Fendi. Sammy ni manja sangat...kalau jalan berpeluk2 ngan aku. Sammy banyak bertanya kan pasal Islam...boleh lah aku terangkan sikit2. Bulan 5 ni InsyaAllah kami akan ke Sabah bersama2.






Us!! Alamak ada kedurt di mata...kena suntik ni ni!!!


Tu dia...omputih sudah mari. Bila aku up gambar ni ada orang komen "Kak Elly mengandung ker?" Cis sungguh kejam soalan itu. Waktu ni aku pakai 3 lapis ya...dalam baju jer 2 lapis plus kat luar lagi. Cuaca giler sejuk pagi tu dalam 9 celcius.


Sekali sekala bila angin sejuk datang rasa macam ada orang baling ais kat muka...kulit rasa kering sangat. Tanpa disedari air hidung meleleh....lap laju2 dengan lengan baju. Muahahahaha.


Baju laki bini kena sedondon barulah sehati berdansa.


Lepak2 minum coffee....setelah penat bekerja.


Hari kedua kalau tak silap aku demam agak teruk sbb tak tahan cuaca sejuk kat sana. En Win beli panadol dan bagi aku minum air kelapa. Nasib baik cepat turun panas aku. Di Guangzhou macam mana penat ataupun sakit korang kat sana kena juga bangun dan bekerja jugak....semangat kena kuat sbb kita kesini untuk mencari rezeki kalau malas dan fikir nak tidur jgn datang ya. Sampai sekarang aku respect kat Filla walaupun waktu tu adik dia baru jer meninggal dunia tapi Filla tetap kuat semangat untuk meneruskan bisnes Tsugoi ni. Dah lah adik baru meninggal mengandung pulak tu...wa caya lu lah.


Tujuan aku gi Guangzhou December lepas untuk 2nd big projek Tsugoi. Nak tengok tak apa yang kami cari





















































Tungguuuuuuuuuuuu.....giler nak bagi tahu sekarang!!! Tak ME....LE.....TOP lah nanti.

9 comments:

kukukata.blogspot.com said...

bestnyer....

PASANGAN GAY BERSAMA DENGAN ANAK-ANAK MEREKA

Anonymous said...

Sangat tak menyabar ni..

Danny said...

cool blog! :D i'm your new follower. keep them posting :)

mrs kayrul said...

seronoknya sejuk2...tak dapat bayangkan kak elly lari goyang bontot...hahahha

mama bat said...

x sabarnya..

MAMALOVEYOU said...

sangat GIGIH both of you....

MAMALOVEYOU said...

sangat GIGIH both of you....

CuCuCamber said...

nampak tambah cantik pulak picture yg masa demam tu....

leen said...

wah...kak elly nak dtg Sabah...bila tu...bila tu.