Nuffnang Advertisement

Wednesday, January 30, 2013

STOCK BLOUSE HAMPIR HABIS

Matilah promote muka sendiri lagi....muntah hijau lah korang!! Sian lah wei...dulu2 nak jadi retis cita2 tak tercapai...bila dapat gambar macam ni bagga tu...hahahaha




SNAKE PRINT BLOUSE

Tinggal 2 helai je.... minat sila email tsugoi12@gmail.com



WHITE BLOUSE

Tinggal 1 helai je.... minat sila email tsugoi12@gmail.com



BLUE BLACK

Tinggal 4 helai je.... minat sila email tsugoi12@gmail.com


Terima kasih bebanyak kepada repeat customer yang sudi membeli. Kepada sesiapa yang  belum dapat kan lagi Blouse Tsugoi...cepat2 sebelum terlambat.


Code : Pastel Green - Sold Out

Happy Shopping!!!


3 comments:

siti said...

xpela kak.... muka akak pun mcm retis dh mcm aina ahmad b ;) jgn marah taw

Irfa said...

buat apa byr model lain klu ko sdiri boleh jd model ;)

Anonymous said...

elly,

nanti bawa la masuk blouse size XXL, untuk org2 gebus mcm i ni.. sian terliur je tgk.. hehheh

mun