Nuffnang Advertisement

Wednesday, January 9, 2013

Phuket - Last Day

Akhirnya dapat jugak aku habiskan entry Phuket ni tanpa meminta bantuan dialog dari korang....hahahaha. Hari terakhir hari yang paling santai. Bangun pun lambat giler...Pukul 12 baru bersiap lepas tu terus check up. Flight kitaorang pukul 6 jer kalau tak silap. Baru rasa letih2 badan aku ni ha...makna tidaknya berjalan sampai nak tercabut tumit aku...belum lagi mlm badan asyik bergoyang macam tak pernah dengar muzik....hahaha. Asal lagu sedap jer goyang tak hinggat hujung2 badan semua sakit2, sengal satu badan nampak sangat dah tuo.

Kat KL jgn harap dapat bersuka ria tiap2 malam....tanggungjawab banyak kang baru nak keluar fikir homework anak tak siap lagi, esok punya baju sekolah belum prepare lagi. Jadi kat sini je lah aku boleh lompat2 jadi anak muda remaja. En Win balik KL sibuk mengalahkan Perdana Menteri India. Tapi Alhamdullilah...we alwiz support each others.



So last day kita manjakan diri dengan berurut lagi. Kali ni cari yang tempat mahal dan selesa sikit. Aku ngan En Win sekali pilih Tahai massage for 2 hours.



Bukak topi tu boleh tak??


Nampak tak muka aku yang tak bermaya tu. Nak balik baru rasa penat....


Hmmmmm....selesanya.


Harus urut sebelah2....no no no jgn nak  mengada2 ambik private room. I is jeles.....hahahahaha


ok...bagi aku rehat jap.


Sedap nak mampus!!! Laki aku berdengkur ok....kuat giler. Aku terpaksa bangun kejutkan...memalukan. Tahap berdengkur yang macam kahak tersekat. Letih ya Bang....hahahaha.



Lepas urut...makan2 terus gi airport.

Aku pasti akan datang ke sini lagi. Rasa jiwa aku selesa jer kat sini. Ok sampai disini sahaja. Hamba mohon mengundur diri.....aaaauuuwwww


Korang esok aku gi Guangzhou dengan En Win. Aku ngan Filla ada Big Projek....Tungggggguuuu. Tapi sedih sebab Filla x dapat ikut dia dah sarat bebenor. Takpe2 demi Projek ni aku akan berjuang di sana...hahahaha. Filla kau jgn call 80 kali ingatkan aku benda2....nanti aku tension kat sana...hahaha.

Doakan aku selamat pergi dan balik....moga2 projek usama sama ini berjaya!! Amin....


9 comments:

Anonymous said...

hai kak elly..
projek ngn kak filla,,kak di da xjuin ker..

Irfa said...

watammat akhirnya ;)
last berurut is masa lepas bersalin 3 tahun lepas.huhu

ZarinAziz said...

syok nyer berurut2..i is jeles tau..bila la dpt pi berhoney moon

p/s: Elly pi Guangzhou tu survey2 la kalo ada cardigan labuh material cotton dgn harga patut..hehehe

Anonymous said...

da x join projek ngan kak Di ke?

Anonymous said...

kak elly bila nk start project tsugoi dgn kak di n kak filla ni? iols tak sabar la nk beli brg2 uols :)

Anonymous said...

agak mhl.bole dpt rm20-25 kat sana. kedai pon cantik. kalau pg dgn harga 20-25 lagi2 if depan hotel je mmg tiap2 hari pg ptg siang mlm berurut.syiok

Anonymous said...

kak ellyyyyyyyyyyyy,
kirim juga.... superdry pls... tp nak yg ori STANDARD.. xmo la yg STANOARO...
kejadahnyeeeee ori eja gitu.... T_T

Miss Moon said...

hu hu

selamat berjuang di sana ya ....aku dah ready siap siap nih ...awal awal Filla dah bg briefing hahahahha ...

model2 comel menanti ....auwwwwwwwww

Anonymous said...

kak elly kak di dah tak join ke ?