Nuffnang Advertisement

Monday, January 7, 2013

Phuket - Day 3

Bila nak habis ni cite Phuket aku dah rasa macam malas nak tulis dah....hahahaha. Demi uolls ku gagahi jua. Takpe lagi 2 entry jer lagi...hujung2 kalau aku malas nak tulis aku tepek jer gambar korang buatlah ayat sendiri...pandai2 korang lah reka dialog sendiri. Lepas tu hantar kat aku...muahahahaha.

Korang aku bukan cakap family tak boleh bercuti kat sini...cuma aku cakap kurang sesuai jer. Korang jangan lah pilih tempat yang happening macam aku. Sesiapa yang bawak anak may be korang boleh duduk jauh sikit dari kawasan Bangla Road ni. Phuket ni yang best dia ada macam2 show dan ada banyak pulau untuk dilawati. Kalau korang suka sukan lasak mmg sesuai datang kat sini. Aku laki bini tak lasak suka aktiviti yang ringan2 jer.....aaaauuuuwww anje sangatkan. Esok aku up entry snorkeling kitaorang...i don't like sbb lasak....lasak ker???

Makanan halal banyak yang tak halal pun banyak. Bila ada tulisan halal aku masuk bukan aku main redah jer. Tak mo perasangka buruk....i don't like. Cuma korang jgn lah fussy sangat kalau korang rasa was2 jgnlah masuk kedai tu walaupun ada tulisan halal...senangkan jgn pening2 kepala ok!!



Day 3 kitaorang jalan2 kat town phuket... seperti biasa kitaorang akan menunggu pengantin baru bersiap. Pengantin lama mmg laju dah biasalah katakan...hahahaha.



Start with bekpesseperti biasa pepagi aku dah cari nasi. Alang tak cute ok tak pandang camera.



Dah kenyang jom naik tutu gi round2 town. Panas hati aku tangkap gambar mamat seekor ni!



Me n Kim


Nampak Hard Rock harus berhenti.


Cuba kau cite sikit...apa motip tangkap gambar sebegini rupa. Nak cakap muka Rock aku tgk muka dah macam Maharajalawak jer....tak ganas ya Alang gambar cam gini



Aku mmg pengumpul T-Shirt Hard Rock. Kemana sahaja Negara yang aku lawati mesti aku akan beli satu T-Shirt Hard Rock utk kenangan. Sekarang ni aku kumpul T-Shirt utk anak jugak.



Dah shopping ...apalagi bergambarlah.


hahahaha....macam sama jer


Me n Hubby.
The best decision I made in life is marrying you darling....aaaauuuww!



Abaikan muka Alang yang cuba kelihatan candid itu.



Ni terlebih pulak...



Sekali lagi....



Ini baru betul model handalan....hahahaha



Borong baju utk snorkeling esok

Seberang Hard Rock ada tempat happening jugak...cool giler tempat ni. Malam2 banyak live bank band kat sini...korang boleh pilih mana tempat nak lepak. Band2 semua superb.



En Win cuba menjadi orang putih...tapi tak berapa putih



Di sebabkan malu dengan badan sendiri...laju2 memakai baju kembali. Badan u tak macho darling...tapi i suka jer...hahahaha



Satu lagi yang bestnya kat Phuket ni korang boleh buat Suit dalam masa satu hari jer. Murah giler kat sini. Baju Suit plus kain baru RM400.00 cuba korang buat kat KL paling murah pun RM1000 ya.



Ngada tak tempah suit bagai. Aku ngan Kim diam kan jer.



Settled semua benda...dah shopping...dah makan apa yang sedap lepas tu Massage lah. Lelaki cuma dibenarkan urut kaki sahaja ya sbb kat sini banyak perempuan jelita. Cuma aku ngan Kim jer boleh buat Full Body Massage. Jgn nak ngada2 duk diam2 urut kaki kat situ.



Lepas dah berdengkur kesedapan kita teruskan perjalanan kat pantai. Since aku kat sini tak berpeluang langsung lepak kat pantai dan bermandi manda. En Win kata kalau nak mandi gi jer kat PD tak yah nak buang2 masa berenang2 kat Phuket...nyampah betul aku.



Demi mendengar cakap laki...kita tengok jer laut tu.


Diorang sedaplah cuci mata kat sini


Aku nak naik benda ni pun dia tak bagi. Dia kat aku kurus sangat kalau aku naik terus terbang kat atas tak turun2. I bukan budak2 ok bagi alasan bodoh2 macam ni.



Ini bukan aku yang tangkap...


Ini juga....


MMg best giler lepak kat pantai ni...waktu ni lah rasa rindu sangat kat anak2. Nanti mama bawak korang datang sini ya.


Hope perkawinan uolls berkekalan hingga ke akhir hayat.  Alang kasi power sikit memalam...kasi Kim cepat ngandung. Tak yah ngada2 nak tunggu 2 hingga 3 tahun lagi. Kau dah tua ok!



Aku suruh candid dibuat aksi robot....isssshhhhh



Lepak2 nak tunggu matahari terbenam.


Aksi 18SX...hahaha



Dinner!!


See...baru setengah hari dah panggil utk buat fitting. Giler laju kan!


Tak dapat buat suit kita borong lagi baju renang. Kau mampu berenang pakai fesyen bintang2...hahaha. Dah macam perempuan giler aku tgk diri sendiri. Dari pukul 10 pagi keluar 2 pagi jer balik hotel...naik melekit badan aku.



Let's lepak dengar Live Band kat Hard Rock pulak. Tapi band ni tak Rock langsung...suara lembut jer


Oppa Gangnam Sytle


En Win over asal orang panggil jer laju jer join nak pentas...sporting katanyer


Kena bully menari...tengok siapa yang paling dapat tepukan gemuruh


over kan!!


Cewah!! Tapi kalah ok...Host tu buta cuba pilih aku...harus bergegar Hard Rock sbb tepukan gemuruh tgk aku goyang inul...


Sila terima kenyataan...tak payah nak praktis2 lagi kat luar Hard Rock. Alang kau jgn layan sangat perangai laki aku yang tak boleh terima kekalahan.


Lepak Hard Rock sampai kul 2 pagi....esok aku sambung lagi ya

8 comments:

Irfa said...

korang ber2 mmg sweet couple ;)

C!kpuanmuda® said...

aku rasa kawan ko si alang ni ada 'membela'. Jadi, pantang dia adalah tak boleh tengok camera.. wakakakakakak *cabott*

Anonymous said...

tak sabo nak tunggu entry selanjutnya...suka ngk kak elly n en win..loving couple.moga jodoh kalian berkekalan hingga akhir hayat.nnt letaklah gambo ur kids yg cumil tu.

Anonymous said...

tak sabo nak tunggu entry selanjutnya...suka ngk kak elly n en win..loving couple.moga jodoh kalian berkekalan hingga akhir hayat.nnt letaklah gambo ur kids yg cumil tu.

Nanana said...

Hot mama gituu. First time jejak kaki kat blog ni, terus tergamam. Best sangat!!!!!!! teruuih jd silent reader! keep it up hot mama :D

Anonymous said...

sis elly kt thailand ni mmg tkenal ngn express tailor...kt bangkok lagi bnyk express tailor nie....tpi yg sy pasan tailor kt sane sume cam mix2 pakistan ke mamak hehehee...sis elly klu nk bwk ank2 gi jln kt thailand better gi bangkok..bangkok sesuai gk utk family vacation....tp tgk gk laa tmpt2...depends...

liza♥aufa said...

adoi nak jadi macam kak elly!

Anonymous said...

tak solat ke?