Nuffnang Advertisement

Friday, January 25, 2013

Jom Shopping...Blouse by TSUGOI!!

*sticky post*
*scroll down for new entry*


Giler hebat ajak orang shopping. Cuba kalau tetiba orang ajak kau shopping mesti kau tak suka kan!! Tapi ada aku kesah...korang kena gak shopping baju Tsugoi sbb aku mmg suka jer paksa korang beli baju yang kitaorang keluarkan...hahahaha. Tak2 akak gurau jer..... meh lah cuci2 mata tengok2 kalau berkenan boleh lah beli....ahaks!! Tapi kalau boleh beli lah gaji kan tak lama lagi....hahahaha over2 nak jugak paksa...


Serius2 nanti Filla marah "Ly kau promote betul2 boleh tak?"...."baik boss" nasib baik kau ngandung  Filla. Takpe kau tunggu dah beranak esok tahu lah kau aku buat macam mana. Tiap2 kali nak modelkan baju baru aku jadi mangsa....tapi sebenarnya aku suka jer tapi buat2 macam tension, penat...hahaha giler tak suka jadi model berdiri depan camera tetiba rasa jelita. Itu pun Filla ugut nak letak gambar tak cantik....berani buruk kan aku!!! kang baju tak laku jgn salah kan I. Cukup2 meh cuci mata



 

SNAKE PRINT BLOUSE (ZARA Inspired)

Long Sleeve. Utk bertudung sila pakai long sleeve black inner sbb bahagian tangan ada design lubang2. Sesuai di pakai ke pejabat atau berjalan2 dengan biopren diwaktu petang. I ke dalam gambar ni tak percaya tau #jgnlempangaku#.



Material sangat selesa sesuai utk cuaca di Malaysia....hahahaha



Pasal pencil box aku bentuk kasut tu pun Filla nak marah. "Wei apa kasut letak atas meja ni"...."Pencil box Filla" kan betul tak aku ckp asyik nak marah jer...giler ker aku nak letak kasut atas meja. I ke dalam gambar tu....hahahaha



CODE : SNAKE PRINT BLOUSE

(Free Size - Fit M Size)

RM 55.00 (FREE POSTAGE)

Measurement when laid flat

Labuh Tangan: 25.5 Inci

Dada: 18.5 Inci



WHITE BLOUSE (ZARA Inspired)


Baju Blouse Putih ini sesuai digayakan ke Pejabat. Utk nampak lebih trendy blh juga digayakan dengan seluar bercolour. Design sama seperti Snake Print Blouse. Bagi yang bertudung long sleeve inner hitam atau mengikut colour yang bersesuai harus digunakan kerana design ditangan juga berlubang2.





CODE : WHITE BLOUSE

(Free Size - Fit M Size)

RM 55.00 (FREE POSTAGE)

Measurement when laid flat

Labuh Tangan: 25.5 Inci
Dada: 18.5 Inci




BLOUSE PASTEL GREEN

Serius giler muka aku kan. Diorang tak bagi aku senyum...over katanya. Terus muka aku nampak garang. Takpe2 model kena konpiden...haktuii!!. 

Design Blouse ini seperti peplum. Material yang digunakan sangat selesa. Boleh juga digayakan dengan kain 'A Line'. Ia juga boleh digayakan ke Majlis2 kerana potongan blouse ini agak sopan.



CODE : PASTEL GREEN

(Free Size - Fit M Size)

RM 50.00 (Free Postage)

Measurement when laid flat

Labuh Tangan: 25.5 Inci
Dada: 18 Inci



Perggghhh....dah lama aku idam2 kan gambar ala2 ahli korporat ni. Angin jer Filla kat aku pose ala2 manja macam ni...Hahaha. "Moon suka2 pandai kau tangkap gambar....macam ahli koporat berjaya tu"...hahaha lagi filla hembus nafas kuat2 tanda protes.

Sama seperti blouse diatas...tapi colour lebih gelap.


Boleh juga dipakai dengan jeans utk lebih trendy dan selesa.


CODE : BLUE BLACK

(Free Size - Fit M Size)

RM 50.00 (Free Postage)

Measurement when laid flat

Labuh Tangan: 25.5 Inci
Dada: 18 Inci


Ada yang berkenan di hati tak?? Stock kali  ni tak sebanyak cardigan kimono hari tu...so kita utama kepada sesiapa yang buat bayaran terlebih dahulu. Kalau berminat sila email ke



Sertakan

Code Baju:
Alamat:
Telephone No:

Happy Shopping!!

10 comments:

Anonymous said...

Hai Kak Elly, nti jual la blouse yg L or XL kak, yg plus size punye blouse. teringin sngat nak beli tapi size tu menyedihkan. Klu tggu kurus tak merasa plak nak beli blouse ahkak. hehhehe.

Thak u kak elly !!

Anonymous said...

salam kak..

seluar hitam akak pakai tu ada jual tak? saiz brp tu? kalo ada jual nak beli..

Elly said...

So far blouse semua Free Size nanti next order i cuba cari yg size besar ya

Seluar hitam tak jual laling!

Miss Moon said...

elly tew gamba dr filla's kan . ada yg lain yg clear sket aku ada share kat fb kowang

model cantek laaaaaaaaaaaaaaaaa

nama saya katy cat...hahaha said...

KAK Elly...

baju blue black tu cantek... tp size dia je x chatek :(

nnt next kasi up lah size besar sikit...

yg teringin...hehe

Anonymous said...

I nak pencil case kasut pink tu kenapa tak jual

Anonymous said...

kak elyy, nak pencil box kasut tu, jual la kak elly

NenetPenne (NP) said...

rambut cantik laaa.....

ShaDon said...

salam kak elly...
kak nk nompang nanya ni.. FIL n MIL akk duk kawasan melayu,pj ka? ada x SIL akk skola kat assunta? ni nak jejak kasihan neh..huhu
masyeh kak elly tomei tomeingaaa...

Irfa said...

aku gelak baca komen
#pensil box tu ko x jual ke?hahaha