Nuffnang Advertisement

Monday, January 14, 2013

Happy New Year!!

Mesti korang rasa nak lempang muka aku kan...dah setengah bulan berlalu baru terhegeh2 nak cite pasal new year tapi ada aku kesah....aku nak cite jugak....hahahaha.

Malam New Year tu kitaorang tak plan pun nak gi mana2 sbb tahu sana sini mesti ramai giler orang celebrate tapi kesian pulak kat budak2 melepek tak bermaya kat rumah....kata New Year haruslah ceria seisi keluarga kannnn. En Win malas nak drive dia kata mesti sangkut jem ..mesti tak sempat tengok bunga api. Macam mana tu nak keluar tapi malas drive.....takpe2 kata keluarga brutal kitaorang buat muka selamba badak naik motor 4 orang janji sampai KLCC tanpa gangguan jem. Polis geleng2 kepala jer tengok kitaorang...jgn nak mengada saman tahun baru ni. Tapi aku cuak lah jugak naik beramai ni buatnya jatuh tak ke naya tapi En Win anak beranak boleh terjerit2 atas motor kegembiraan..."Happy New Year...Happy New Year!!!




Aku ngan Yaya bukan Jin atau setan aku Kerbau Comel ya....adik rabbit ganas. Kitaorang sampai ngam2 pukul 11.45pm so tak yah tunggu lama sangat detik 12 malam. Ramai giler kat sini...area KLCC yang dekat air pancut tu tak boleh jalan langsung. Kuasa aku nak gesel2 badan ngan mamat indon n bangla kat situ. Kitaorang anak beranak lepak kat depan KL Convention Centre jer dapat tgk ekor2 bunga api cukuplah janji anak happy.


En Win baru lah bapak jin tapi Jin Islam yang baik...hahahaha



Yaya n Adik.

Sementara nak tunggu detik 12 malam anak aku ni join jer orang ramai lompat2 kegembiraan. Apa yang gembira sangat pun aku tak tahu. En Win ahli lompat no. 1 itu yang anak2 ikut terlompat2. Aku cool jer...hahahah


Happy New Year!!! Firework depan mata kitaorang tu....diorang pasang depan KL Convention Center. Untung giler dapat tengok dekat2....hahahaha. Siapa yang tunggu dari petang kat depan air pancut tu sila telan air liur jer lah. Berbaloi rasa naik motor reramai tadi...anak2 really enjoy.



Happy New Year from us Irfan's family! Semoga Tahun ini memberi kebahagian, kesihatan yang elok dan rezeki yang melimpah untuk kami sekeluarga....Amin.

7 comments:

siti said...

cantek cute comel lah anak2 akak. hihi salam kenal kak

Anonymous said...

kerbau comel...memang comel hehehe

Anonymous said...

hahahah..senget la kak elly ni..

Irfa said...

fuh gila kentang naik moto berempat
hebat la ko..kalau jatuh masuk paper
hehe

Anonymous said...

suka tgk yaya..
macam iras yuki kato..

Anonymous said...

perghhhh mmg dasat arr korang...naik motor 4 branak....hahahahhaha

mrs kayrul said...

ala kiutnya kerbau comel...hehehe