Nuffnang Advertisement

Monday, January 21, 2013

Dinner with in law family!!

Since bapak mertua aku tak berapa sihat kitaorang dah lama tak keluar makan bersama. Sabtu lepas adik ipar aku yang sangat baik hati telah membelanja kitaorang makan beramai2 di Concorde Hotel. Ia mmg tak ada tempat lain...kitaorang mmg suka makan disini...hahaha. Thanks Shira Lap U ketat2.

Pukul 8 malam semua dah berkumpul kat Lobby Hotel. Bapak mertua aku pun dah semakin sihat kaki yang bengkak dah pun susut so boleh lah berjalan tapi kena berpimpin sbb dia still tak boleh balance kan badan lagi. Lapang dada tgk malam tu dia berselera makan seperti biasa.

Kalau dulu setiap bulan kitaorang akan ada gathering or berkumpul dan makan ramai2 kat luar. Tapi sekarang kalau ada birthday celebration jer baru keluar tak pun makan kat rumah jer sbb tak sampai hati nak tinggalkan bapak mertua aku kat rumah. Bila dah tgk dia sihat balik so boleh lah jalankan aktiviti makan balik seperti biasa....muahahahaha makan dan makan dan makan sampai dagu 4 lapis baru aku puas hati tgk cermin.



Kesayangan Nen dan Atok. Tak boleh marah anak langsung depan diorang. Anak aku tak ada apa2...Nen dia yang menangis nanti. Adoi!! terpaksalah aku kepit suara depan MIL aku. FIL aku cakap kalau nak marah anak atau pukul jgn depan dia....dia tak nak tengok. Kalau nak marah pergi balik rumah korang....hahaha boleh ker macam tu!!



Me n Sister In Law. Baik kau Nok...belanja kakak ipar. Harus praktiskan setiap bulan mesti sayangnya berlipat ganda...hahahaha



My Small Family!!



Starter ...selebihnya kuasa aku nak snap...kang teperanjat tgk aku makan. Tak tifu aku mmg banyak makan.

En Win: Ma...u jgn nak makan Oyster tu banyak2 kang merangkak tgh2 malam cari I

Aku: Kita tgk siapa yang merangkak.

Selamba jer sound aku depan Family dia....ntah siapa yg pandai2 ckp kalau makan Oyster banyak2 kuat Sex. Betul ker??? Aku tak kuat pun....hahahaha!



Aaaaauuuuwww cam sopan jer makan kan!!



MIL n FIL


Our Family!! Ya2...aku tahu Yaya macam muka aku....Adik macam muka En Win.



Kesayangan Nen...asal nak tidur jer mesti cari ketiak Nen


Kesayangan Atok....kecik2 dulu FIL aku lah dodoikan dia tidur. Berdukung 24 jam. Cucu pertamalah katakan. Cakap jer nak apa...laju jer orang tua ni belikan.



Anak Bapak....



Mana boleh korang jer nak kepit suami I......I pun nak jugak!! Hahaha susahkan kalau semua perempuan En Win kena pandai bahagi2 kan ketiak tu....hahahaha. Kalau nak peluk kena peluk semua...tapi confirm aku menang....lagi satu ketiak berebut2 lah korang berdua.


5 comments:

azianierdawati said...

hai elly, salam kenal n singgah.

thibur bc blog u ni. keep in touch ya.

cucu pertama mmg jd kesygan org tua kan. mcm anak sy la. kesygan tahap intan payung tu.

Norasiah Nasir said...

ololo...suittnyerr ko elly..Aku doakan sentiasa bahagia..:)

.::: Princess MOMOY :::. said...

sis cantik la rambut sis. ni sis buat perm jenis apa yer? leh share wat kat mana dan cost sekali. muahaha

Anonymous said...

kak elly rajin set rambut sendiri.. heehee

Anonymous said...

Just wish to say your article is as astonishing. The clarity in your
post is simply spectacular and i can assume you are an expert on this subject.
Fine with your permission let me to grab your feed to keep updated with
forthcoming post. Thanks a million and please
carry on the rewarding work.

Feel free to visit my web site; bonds bails man vegas