Nuffnang Advertisement

Tuesday, January 29, 2013

Birthday Hajer n Fatema!!

Anak2 aku ni kalau pergi birthday party jer excited...sian korang dapat mak yang malas nak buat party utk anak2...hahaha. Bukan malas tapi pemalas....muahahaha. Entah tak tahu kenapa aku lebih suka celebrate birthday dengan keluarga terdekat jer...panggil adik beradik makan ramai2 lepas tu hantar makanan dengan cake kat sekolah. Anak aku asal balik birthday party jer merengek nak buat birthday party jugak...aku angguk kan jer bagi diaorang puas hati....jahatkan.

Selalunya 2 minggu sebelum birthday aku akan tanya dia nak cake design macam mana? Macam adik hari tu dia nak gambar penyanyi group omputih mana entah aku dah lupa...aku sediakan cake yang di nak, prepare party pack, order makanan lepas tu hantar kat sekolah. Mlm sebelum birthday tu selalunya kitaorang keluar berempat...esoknya baru celebrate ngan family aku n inlaw. Celebrate macam ni lebih senang kot budget pun tak besar.

Tapi kan...banyak2 birthday party yang aku pergi mmg tak boleh lawan party anak boss aku ni...giler seronok, makanan sedap, decoration cantik. Tiap2 tahun aku dan anak2 aku mesti tunggu jemputan birthday party diorang. Tahun ni theme party adalah butterfly....



Anak kedua boss aku....Siti Hajer. Cutekan skirt Tutu tu....anak aku dah merengek nak beli skirt yang sama. Hari tu nampak kat Bangsar Village...Ya Rabbi mahal ok mak kau ni tak mampu RM380.00 harga skirt tu.

"Oooo...mama beli beg mahal boleh pulak"

Diam lah!!!


Siti Fatema...Anak ketiga. Diorang celebrate berdua hari tu. Lahir bulan yang sama...January. Cute lah adik!!



Birthday Cake....hollo3 cutenya. Manalah anak aku tak teruja...aku tengok pun teruja sangat.

"Mama...Yaya nak macam ni jugak tau...nanti mama kumpul duit kita buat kat sini"

Bersungguh2 aku angguk....selagi tak angguk selagi tu dia asyik cakap. Bila aku aku angguk jer terus senyum sampai telinga...alahai cian anak mama.



Candy Bar..


Sime Darby Convention Centre.


ABC


Dessert





Lamb

Party start 10 am until 1pm. Aku biarkan budak2 main aku ngan En Win tak behent2i melantak...hahahaha. Dah macam buffet hotel semua makanan ada...harus kena cuba kan!!



Banyak games utk budak2 di sediakan. Face Painting, Magician, Drawing giler hebat party ni!



Beratur utk Face Painting



Drawing kat paper tu...so paper bag tu korang boleh guna utk isi candy .Very creative.



Games!!



Adik


Me n Liza. Sebelah tu anak lelaki Liza..Adam. Malu nak join sbb tak ada geng. Duduk lah sebelah mak nko tu dengarlah mak2 bergossip.


 

Yaya dah malas nak join sbb party ni ramai budak2 kecik dia jer yang paling tinggi kat situ. Tapi aku paksa gaks main...teman kan adik. Hujung2 aku tgk dia yang over atas pentas tu.



Me n Fatema!!



Games




Mickey Mouse!! Tak boleh tahan rasa macam nak gigit jer muka budak ni!!



Oppa Gangnam  Dance!!


Settled party baru rasa lapar...."Papa adik nak buat party macam ni tau"...."Papa mmg nak buat mcm ni tapi mama tak bagi...duit tu dia kata nak beli handbeg"

Aku buat2 tak dengar...malas aku layan.


Gigit telinga kang!!!

7 comments:

Ina Khairina said...

gila meriah besday parti ni,patut la adik teruja sgt nak buat camni jugak....

ehh budak fatema tu,ya ampunn comel sgt!

kukukata.blogspot.com said...

bestnyer party cengginih, kalah orang kawen

PASANGAN GAY BERSAMA DENGAN ANAK-ANAK MEREKA

MOHD SHAH REZAN said...

happy to see kids

MyraQhairel said...

bufday gurls tu anak mix ke kak elly...comel n cantik ! nama pon islamic betol..suke ! :)

nurlita rustam said...

Comel..:)))..

Irfa said...

mak ai..skirt kembang gitu rega beratus?duit berkepuk buleh la..anak2 aku yg no 1 je igt besday sbb dari kecil di raikan..tp no 2 dan 3 diorang x igt bila besday sbb x penah sambut..hehe

Anonymous said...

Kalo x silap ade follow instagram natasha hudson birthday party yg same....akk ade jupe natasha x.hehehe