Nuffnang Advertisement

Tuesday, December 18, 2012

Dilamun Cinta...

No...No...No... bukan dengan En Win ya!! Dengan orang lain...hahahaha. Kalau En Win baca entry ni mesti balik rumah dia tunggu aku kat belakang pintu dengan tali pinggang. Ampun Darling bini u tetiba terminat dekat seseorang ni cinta pandang kedua. See u tetap cinta pandang pertama. I tak kejam...u tetap di tangga teratas.

Aku ni jarang suka kat orang orang jer suka kat aku....hahahah. Apa pasal muka korang kerut2 mulut muncung ke depan tgh kutuk aku dalam hatilah tu. Sportinglah sikit bagilah aku peluang sekali sekala nak perasan. Dah! buat muka normal balik tak moh muncung itik2 ni....Hahahaha.

Cerita dia macam ni tadi aku gi lunch asam pedas kat Mon't Kiara dengan geng2 gossip aku lah. Tetiba kawan aku cuit suruh pandang mamat kat belakang aku ni...dia kata hensem giler. So aku sepantas kilat toleh.... Walawei hensem nya sampai tercampak hati aku keluar kat mulut than aku tangkap baling kat dia...muahahahahahaha. Tapi ego i tinggi tak nak pandang sangat sampailah waktu nak balik pandang sipi2 jer kat mamat tu. Kawan aku dah terloncat2 nak tegur aku tak bagi. Malu wei perempuan tegur lelaki....ego kena tinggikan. Tapi aku sempat tangkap gambar mamat tu dari jauh nak tengok tak???? bayar3 hahahaha














Pejam mata dulu






































ok boleh bukak sekarang







































Adi Putra tu.......... macam nak mampus aku tahan nafsu dari tegur mamat ni. Kawan aku dah tolak2 suruh tegur. Hujung2 dia keluar kedai tu tanpa menoleh pun kat kitaorang. Tapi I suka jer..... Nasib baik kawan aku tu sempat tegur Abang Rosyam Nor suruh sampaikan salam kitaorang kat Adi Putra. Mesti Rosyam bengangkan sebab kitaorang langsung tak heran pun kat dia....nasiblah I nak tak minat u Abang Rosyam.

Sampai jer office aku dah start giler bayang...senyum sorang2.....hahahaha matilah seminggu penyakit ni tak hilang. Abang Adi....I Lap U....(lempang muka sendiri 80 boleh kali sedar diri).


10 comments:

Irfa said...

la igt sapa tadi..tp ada org kata si Adi ni kat luar mmg hensem,dalam tv biasa je

liza♥aufa said...

hahaha bkn akak je jatuh cinta kak, hampir ke seluruh warga msia xspecially gegel suka dia. ehhhsem bangat!

Lynn Hamzah said...

hahahahaha...comfirm en win bengang...

Filla ~ Kasihs said...

x yah lempang diri sendiri.. meh sini aku lempang ko sikit..baru power sikit.. Adi Putra tu ex aku ok.. muahahah

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

mmg hensem habis kan kak..dgn suara sengau2 itik dia tu.. adoi laaaahhh tak tido mlm.

Anonymous said...

Kakak Elly,

I lap u too...

'Abang Adi: Jadi-jadian'

mrs kayrul said...

kak elly kalau kita yg jumpa maunya senyum sorang2 membawa ke sebulan...hahaha

Anonymous said...

ensem ke...mcm mamat bangla je laa kak elly, adi putra ni kecik je orangnyer..dulu selalu jumpa kat bandar sri dsara... tak minat so buat tak tau jer...huhuhu

gge

Anonymous said...

suke baca blog akak...

mama tisya said...

oh jmpa adi putra..mmg ensem...cairrr tgk bila die senyum..pernah jumpa 2x:)