Nuffnang Advertisement

Wednesday, November 21, 2012

Rezeki lebih kongsi bersama...

Alhamdullilah bulan ni dapat rezeki lebih sikit macam biasa aku buat makan2 kat office share rezeki bersama kawan2. Tapi kali ni makan western ok no more kg.com ubah sikit selera tu. Over tau permintaan kawan2 aku nak makan omputih jer nasi2 not in the list katanya......

Aku cuma jemput kawan2 rapat jer tak mampu aku nak jemput satu office kang ngumpat kata aku berlagak pulak. Tak ramai pun dalam 10 orang jer.Ini mmg menjadi tadisi office aku siapa yang ada rezeki lebih bulan tu kita kongsi sesama. Kadang2 pagi time bekpes ada jer orang sponsor nasi lemak so berkumpul makan ramai2....alhamdullilah.

Kitaorang mmg suka berkumpul makan kat office dari keluar makan kat kedai. Kalau makan kat office bolehlah bercerita kuat2 dan paling penting makan boleh berulang2 sampai kepetang. Aku cuma sediakan kan duit yang menguruskan seperti biasa Jas. Tahu2 pukul 12.30pm call aku turun makan. Kejikan aku berlagak macam taik. Tak uollls i busy keluar awal takut boss melenting jadi akak ni terpaksa lepaskan tanggungjawab menolong mereka demi boss tercinta...haktuiiii!!!



Western Food katanya... Sebelum makan baca doa kesyukuran dulu. Alhamdullilah kerana memberi rezeki kepada kami.


Habis jer doa semua terkam makanan....tak senonoh korangkan. Aku nak snap gambar pun tak sempat  semua tangan bersimpang siur!! makan3 aku pandang jer....hahahaha



Lasagnia


Ala2 kenny roger tapi ini lagi sedap!! bagus kau Jas pandai kau order.



Giler sedap karipap ni....aku bantai sampai 3 ketul. Dalam dia daging hancur2 banyak pulak tu isi dia. Budak2 office aku ni mmg rajin lepas dah settled makan buat pulak air kopi kaw2 sambil makan kuih muih...indahnya dunia aku rasakan. Menggunung sayang aku kat korang. Dah lah rajin masak rajin mengemas pulak tu. Kau tak payah buat Elly biar kitaorang yang kemas gi jaga boss kau...ahaks!! baik korang. I tak malas tau diorang yang tak bagi....yer ker???



Kuih koci TERBAIK!!



Tuan tanah makan dengan penuh sopan santun. Walaupun makanan western tapi tetap berjiwa melayu makan dengan menggunakan tangan sahaja. Sopan santun sungguh budak ini.

6 comments:

Lynn Hamzah said...

cunnya kak elly...lasagna tu nampak sedap ler...

sharina said...

hai kak elly,

nampak sedap la...

boleh tau oder dekat mana?

Irfa said...

bestnya..opis ko ni mcm opis aku dulu
tp opis sekarang takde pun,.semua buat hal masing2.

liza♥aufa said...

seronoknya ada makan2 mcm ni...~!

Filla ~ Kasihs said...

ko memang kan? bab makan leh tahan laju.. lambat sikit menggigil-gigil.. eh mcm sama je kite? muahah

Izzan Yong Rosdin said...

nak contact numb tempat order makanan nie boleh?