Nuffnang Advertisement

Friday, November 9, 2012

Meroyan lagi....

Jahatnya kamu...jahatnya kamu (versi Stacy). Tak baik tau salah kan I....korang yang gatal tangan click kat online lepas tu salah kan I terpangaruh katanya. Itu maknanya Iman tak kuat...nafsu menguasai diri....cewah!!! hahahahaha kita serupa....kita serupa.

Aku kalau meroyan handbeg maknanya seminggu penyakit ni tak hilang....jap2 buka internet...lepas tu sanggup merayau time lunch gi kedai handbeg lepas tu meroyan sorang2. Mmg kronik lah aku ni!! Cabaran betul. Aku tak giler kasut sangat tapi aku giler handbeg. Itulah kerja aku beli handbeg tak sampai setahun lepas tu jual balik dapat duit hasil jualan beli beg lain. Tapi yang En Win beli aku tak jual lah kang dia lempang muka aku.

Tengahari tadi berjalan dengan kawan aku yang giler handbeg jugak....lepas tu meroyan nampak beg cantik....acu2 kat cermin lepas tu fikir beg mana aku nak jual.....HELP!!!! nak tengok tak beg apa????






























OMG!! Balenciaga Electric Blue

Liza kau jangan nak tunjuk baik gambar kau aku dah masuk sebagai bukti...senang tunjuk kat Somi kau nanti....hahahahaha.

Tak berani nak beli takut laki....tapi nafsu tengah membuak2...takpe2 birthday tahun depan beli utk present diri sendiri. Boleh ker macam tu....tapi kalau beg ni habis macam mana??? Jgn ikut kata hati....sabar Elly.

Korang rasanya aku boleh bersabar tak???? alahai....I can do it!!!!


3 comments:

mrs kayrul said...

tak boelh bersabar la kak kalu dapat beg yang super cantik..sanggup beli pastu pikir la sendiri, hujung bulan makan maggi je la...hehehhe

Miss Layaleya said...

Beg itu sgt hensem!!

Zetty Zaihasra said...

Wanita dan bag tidak boleh dipisahkan.Mcm lelaki wif aksesori kereta/it gadget..hihi