Nuffnang Advertisement

Wednesday, October 10, 2012

Tsugoi Accesories!!

Harap jgn keliru dgn nama yang berbagai2. Meh sini aku  nak terangkan. FIDILY adalah nama syarikat kami (Filla, Diana n Elly). TSUGOI pulak nama our brand. Wah! melampaukan ada nama brand bagai..hahaha.

Perkataan Tsugoi berasal dari Jepun yang bermaksud Hebat giler, cun giler, lawa giler, dasyat giler...semua gilerlah. So kalau beli brand Tsugoi ni korang mmg hebat lah tapi x lah sampai giler yer....hahahaha. Ini pun macam nak mampus mintak pendapat En Wan (laki D). Tak best lagi2, nama lain, tak suka...lagi2. Nasib baik dia sabar layan kitaorang.

Ok uolls accesories sudah sampai!!
Apa lagi jom rembat

Harga sangat berpatutan dan berita baik 'POSTAGE FREE'. Bestkan senang kerja korang nanti. Accesories ni very limited. Siapa cepat dia dapat...jadi apa tunggu lagi.

Model haruslah aku dan Filla sbb tak ada budget nak upah model ternama...lepas tu bila aku tak nak pakai paksa2...takde2 ko pakai jgn ngada2....venchi diorng ni suka paksa I.

Aku: D aku tak nak rambut aku tak cantik

D: Kau ikat jer

Filla: Cepatlah! Pakai semua senang kerja aku

Ok2 dah melalut jom kita cuci mata....


FE1
RM25.00


FE2
RM25


FE3
RM27.00


FE4
RM27


FE5
RM27


FE6
RM22


FE7
RM25


FE8
RM25

Apa macam minat tak? hahaha

sila email : tsugoi12@gmail.com 

Please provide us with ur details (for delivery purpose)

Name:
Address:
Contact no:

2 comments:

Irfa said...

pakai tudung x nampak la kot ;(

Anonymous said...

i believe it is spelled 'sugoi'(すごい) which means awesome,amazing,cool because 'tsugoi'(つごい)doesnt have a meaning

or maybe I am wrong