Nuffnang Advertisement

Friday, October 12, 2012

Closed


PENGUMUMAN! Penyertaan telah di tutup. Terima kasih kepada sesiapa yang telah menghantar email dan pemilihan telah dibuat. Ahaks! cakap tak agak2 macam model agency. Giler ramai....D orang yang pertama akan screening dulu dari 254 email dan berjaya D shorlisted kepada 13 email. Lepas tu  part aku ngan Filla pulak akan memilih dari 13 orang yang dipilih tadi

Adoyai! bergaduh2....sakit jiwa korang siap tak puas hati tanya laki memasing utk mendapatkan sokongan. 

Filla: Wei! laki aku kata yang ni cun

Elly: Laki aku kata yang lagi satu tu cun

Filla: (seperti biasa Filla kaki protes) D cuba kau tanya laki kau pulak

Laki D lagi peningkan kepala kitaorang "La muka jer? Badan mana?. Korang rasa ada macam nak tampar tak.

So we have decide memilih 2 orang model ini.....aaaauuuuuwww model.



tungguuuu kemunculan nya.

2 comments:

mummy alisha said...

bila nak lonching.,. kikiki...

Mally said...

Kak Elly...
Tengah menunggu utk accesories...
Nak beli utk deepavali:):)