Nuffnang Advertisement

Friday, September 7, 2012

Guangzhou with Fidily - Day 3 & Last Day

Day 3 a bit relax sikit....brg yang di cari semua dah settle. Hari ni hari kitaorang pulak berbelanja. Letih semalam mmg x hilang tapi fedulik apa janji hari ni shopping kan korang!!!

Pagi ni aku tinggalkan ibu mengandung didalam bilik bersiap sorang2 aku menemani suami tercinta. Bukan apa hari ni kan hari shopping sedunia harus manja dan aksi gosok2 peha dilakukan....aaauuuuwwwww. Bilik aku ngan En Win berdepan jer...kalau Filla menjerit boleh dengar kot.





Kau mampu baju sama colour!! I luv green....

Pagi tu jalan2 cari bekpes dulu...tak larat aku hari2 makan sambal ikan bilis...Filla jer beriya2 cakap sambal tu sedap...aku rasa macam masin jer tapi daruratkan telan jer lah. Cute jer dia makan kat sofa bersungguh2 letak kat roti. Seronok jer tengok ibu mengandung makan semua sedap. Filla kalau kau dapat baby boy bagi aku yer...kau mengandunglah lagi. Biar aku jaga baby tu.



Church

Ingatkan nak makan best pagi tu tapi memandangkan banyak kedai tak bukak lagi jadi makanlah dekat restaurant yang sama tapi cuma berlainan branch. Kedai agak kecik bau2an dia jangan ckplah. Tapi disebabkan lapar hentam saja lah. D jeling2 kat aku sbb sambil makan sambil tutup idung.
"Aku tak tahan D....betul tak tifu".



Rasa dia makan Daging kicap...tapi sedaplah sbb makan berebut2.



Filla ni kalau tempat makan dia mmg bersemangat sikit...ni tempat borong kacang2 dia dah pack kan kecik2.

Hari ini En Win bawak tempat Mainan, hiasana rumah macam2 lagi lah aku bertiga dah start sawan vavi. Elok jalan bersama hambek kau bila jumpa barang memasing terus berpecah dengan Filla sekali hilang. Jumpa balik kat depan pintu. Tau2 paper bag penuh  kat tangan masing2.


Apa kena laki aku ni!!! Kedai mainan...murah giler. D pulak nak buat birthday anak lelaki dia mmg banyaklah dia angkut....kalau kau tengok D jerit waktu tu aku kat kedai hujung boleh dgr

"Bang2 topeng ni cantik...YaAllah kotak ni Bang.....D nak topeng ni Bang"

Bukan D jer En Wan pun jadi tak tentu arah....hahahaha

Korang nak tengok tak topeng apa yang D teruja sangat.....Ampun D.....Hahahahaha













































































Ganas kau kan...mana tak stim En Wan


After dah settle shopping dan makan (gambar tak banyak sangat sbb aku dah malas nak keluarkan camera sbb plastic bag penuh kat tangan) diorang bagi peluang kat laki aku cari barang utk dia meniaga pulak. Mari lah kita seret kaki sekali lagi.



Malam tu D, En Wan dan Filla dah t ak larat berjalan lagi. Diorang nak kemas beg dan makan dekat area hotel jer. So aku berdua jer keluar jumpa agent kat sana...serahkan segala resit dan duit utk ambik barang yang kitaorang order. InsyaAllah lagi 2 minggu barang semua akan sampai.....TUNGGU!!



Cantik tak kasut En Win....Aaaauuuuwwww beli utk pakai di Rome nanti.

Mtg selesai pukul 1pagi....waktu ni mata dah tak boleh angkat. Sampai bilik tgk filla dah tidur.

Esok seawal 6 pagi dah bangun...kemas2 barang pukul 7am check out. Flight kitaorang oang pagi tu pukul 10.20 pagi.


Hambek kau beranak pinak beg memasing!!





Fidily !!!


Us!!!

Thanks a lot kat My hubby, En Wan dan Pak Radie sbb menyokong isteri masing2. Sokongan dari korang amat kami perlukan. We try our best ya Darling!!!

Tamat lah cerita perjalanan kami di Guangzahou...I hope korang suppor t nanti perniagaan kami yang baru nak bermula ni yer.


5 comments:

yasmine said...

tak sabar nak tgk..harap kain cantik nak zaasss awal hik

Aku said...

Tahniah! Aku nk book awal2 shawl ngan baju. Eh, korang pegi lagi aku nak ikut!!!

Norasiah Nasir said...

X sabar nak order....

Anonymous said...

boleh x nak tanya ...hushband u tu memang pakai emas ke? jgn marah ye...just nak kepastian je...:)

mrs kayrul said...

nie yg buat tak sabar nak tengok barang2 fidily nie..suka tengok semangat setiakawan korang