Nuffnang Advertisement

Friday, July 13, 2012

Projek Meletup....

Matilah....projek tak jalan lagi dah cakap meletup. Aku kan over...excited tak tentu pasal lepas tu tension pun tak tentu pasal. Semalam aku EL selesai kan tugas2 yang tertangguh. Puasa kan dah nak dekat jadi bincang awal2....bagi tugasan awal2 lepas Raya nanti baru berjumpa balik.

Seawal pukul 10 pagi kita orang berjumpa....tapi asyik tergelak2 macam lucu bebenor lah. Mula2 serius jer bincang lepas tu tak sampai 15 minit dah masuk gosip artislah, cerita makanan lah, pasal bajulah lepas tu mulut sorang2 muncung bukan main lagi nak bercerita.



Apa pasal aku nampak Filla macam kurus jer....dia tipu...dia sengaja kecutkan badan dia kat belakang kitaorang. Mesti korang heran kenapa aku ada sekeping gambar jer kan. Aku kan buta IT tangkap gambar guna Ipong bukan main banyak tapi lupa nak save....hambek kau sekeping jer ada dalam file.

Pesanan utk D dan Filla....kesian aku tgk handphone korang gi lah tukar. ...cuba contohi aku ni yang ada Ipong....Hahahahaha *cabut*. D punya handphone siap ada kesan gigitan...tangkap gambar 1 jam baru boleh tgk gambar tu balik. Filla...sian aku tengok cover handphone kau calar balar...sayup jer hati aku. Matilah...mentang2 baru beli ipong berlagak kan tapi guna tak tahu.

Eh! aku nak jual seluar colour2 yang macam aku selalu pakai tu...korang suka tak? Jom lah sama2 colour block Raya ni. Kalau sukaaaaa colour block tunggu aku upload minggu depan. Harga sangat berpatutan tak semahal Zara dan Selfridges tapi kualiti sama uolllllssssss.

5 comments:

sHeeMa DeaN said...

Patutlaa smlm tak update blog.. hheheheh...
Kita minat seluar tu... tp Saiz kita sure tak ada... hehehehrr

ainulaqma said...

jual laaa.. nak tgk~~~

singgah malam sini :)
jom tgk jubah~~
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.171924036265988.16609.103619356429790&type=3

Mooniqueen said...

Tu la tengok sis fila update blog dia.. Korang Ada projek rupanya ye... Hehehe... Aah kenan sgt seluar mcm u pakai tu dear... Suke merah n kuning... Nnt bagitau k...

Filla ~ Kasihs said...

hoiii bila masa entry nie. aku nk baca blog orang pon takde masa ok.. *pitam*

green apple said...

kesiyall kan, siap kondem henfon aku.
Henfon aku jenis yang low profile, dia tak suka nak tunjuk2 gamba yang telah disnapkan.

cibs.