Nuffnang Advertisement

Wednesday, July 11, 2012

Dalaman dan Luaran...apakah???

Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan.....seperti isi dan kuku. Wah! ayat tak boleh blah kan. Aku nak share ngan korang satu blog ni khas utk wanita yang suka menjaga kecantikan dalaman dan luaran. Macam aku muda2 dulu (sekarang pun muda) aku sibuk jaga luaran sahaja....tapi bila dah ada penyakit baru nak sibuk jaga dalaman. Dalaman lagi penting dari luaran uolls....buat apa kalau cantik diluar tapi dalaman tak sihat. Contoh macam muka kau cantik tapi badan kau tak bermaya, angin satu badan... bila urut jer terbelahak kuat, keputihan dan macam2 lagi lah. Aku rasa blog ni dapat membantu korang mendapatkan rawatan dan informasi yang korang perlukan.

Sila layari http://beautikazoom.blogspot.com . Bermacam2 jenis ubat dan produk kecantikan yang boleh didapati di blog ini. "Kecantikan adalah milik setiap insan". Wah! gitu....

1 comment:

kasihredha said...

kena jaga luar dan dalam kan...bestnya kalau dpt gi urut :)