Nuffnang Advertisement

Tuesday, June 19, 2012

Geng Budak College!!

Rindu2 giler kat kengkawan college....lama sangat tak jumpa diorang bukan tak jumpa jer call pun tak ada ok!! Memasing busy ngan Family dan kerja. So aku tak salahkan diorang sbb aku pun sama. Selalu kalau buat plan mesti cancel last minutes ada jer masalah sorang2.

Dekat College dulu kitaorang 5 sekawan...Aku, Hani, Ija, Pujy n Kak Nurul. Tapi Kak Nurul ni dia baik sikit so kawan dalam class jer tapi rapatlah. Lagi 3 orang ni mmg geng jahat aku...ada jer aktiviti jahat yang kitaorang buat. Pernah sekali tu tipu mak bapak kata gi lawatan sampai berlajar padahal kitaorang gi Langkawi berjimba kat sana....jahatkan. Rindu giler zaman tu tak payah pun pikir masalah...kehidupan tahu nak seronok jer.

Last week dengan tiba2 Pujy called aku ajak keluar...dia kata ada banyak benda dia nak share dengan kitaorang...dari suara dia aku rasa macam ada sesuatu...so Friday lepas berkumpul lah kami di depan Pavillion tapi pukul 10 malam jer selepas anak2 semua tidur barulah kitaorang keluar. Cuma aku Pujy dan Ija jer ada. Hani dah menetap kat LA  bersama suami nya. Serius Hani kalau kau baca blog ni kitaorang rindu giler kat kau sangat...rindu dengan sikap kau yang blur2 tu...hahahah.

Kitaorang berlima mmg rapat macam tak dapat dipisahkan....setiap hari ada jer benda digossipkan...buat assignment sama2. Makan sesama kalau tak cukup duit share....sepinggan makan ramai2. Rindu nya!!!!



Lepak kat Coffee Club depan Uniqlo.



Semua dah beranak pinak. Pujy nak ada 3 orang anak (sebelah Kiri), Ija dah ada 2 orang anak. Kalau dulu hujung minggu jer berjimba gelak2 macam nak mampus lepas tu nak balik rumah takut!! bodoh betul.



Pujy dan Ija...dua2 ketot...hahaha. Pujy dulu kat College famous giler ramai boipren budak ni sampai Abby Abadi pun jeles ngan dia. Mmg betul pun dulu cute jer Pujy ckp lemah lembut jer tapi cuma depan lelaki jer ya...sebenarnya dia brutal berani nak mampus. Kalau tipu muka selamba jer. Ija pulak consider kayalah dulu2 sbb dia seorang jer pakai handphone dekat group kitaorang so mmg asyik kena pinjam jer lah.


 
Banyak benda yang kitaorang bincangkan...suka dan duka kehidupan. Kau nasihat aku....aku nasihatkan kau. Semoga kau tabah ia Pujy...kehidupan kena teruskan. Kita orang ada utk menjadi pendengar yang baik dan akan selalu support kau dari belakang.



Tak makan heavy malam tu sbb dah malam bebenor



Spagetti....aku punya habis licin nko

Lepas dah makan2...lepas sessi luahkan perasaan baru lapang sikit dada. Barulah boleh ENJOY!!. Karaoke jom....Red Box Pavillion.



Me n Ija


Me n Pujy


Shila Hamzah....aaauuuwwwws! Kenapa lah suara kau ni sedap sangat...haktui!!



Nyanyi Pujy...lupakan masalah.



Ija yang cute...walaupun dah anak dua.



Aku lagi...ini kan blog aku harus gambar aku banyak.



Gelek jangan tak gelek.


Dah besar kan kita...tapi still terloncat-loncat kat dalam tu. Lupa sekejapa perut aku yg berjahit tu!!



tak tahu lah bila pulak next perjumpaan...balik hari tu almost pukul 2 pagi. Sekali sekala yer Pa u jaga anak bini u ni nak jugak perasan remaja. Hani kau balik Raya nanti kita jumpa yer...buat reunion balik. Kak Nurul join sekali yer.


8 comments:

Mooniqueen said...

Comel2 je mak budak ni semua kan? Apakaha rahasianya...

Irfa said...

jumpa kawan zaman skolah..tetiba jiwa remaja datang menerjah ;)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

kerlasss akak, member sume pakai baju hitam, akak muda saja pakai color blocking ! ahaks !

Liyanaroxx said...

haishhhh kenapa baju kak elly tuh lawa?isk cantik arrrr! hot mummy btol sume nih~ hihihi

Filla ~ Kasihs said...

JELES. ngan seluar, ngan baju, ngan kasut ko..... hahahah

Alicia said...

best blog u ni....enjoy je baca...

Anonymous said...

cantik baju u....i like....

Anonymous said...

cantik baju you tue....i like...