Nuffnang Advertisement

Thursday, April 19, 2012

Horman gedik sedang bertindak.....ahaks!

Sekarang badan rasa semakin sihat.....suara dah start macam tertelan mic balik. Dah start mengajar anak2. YaAllah sejak aku sakit tak dapat nak tengok homework memasing....main suka mak bapak diorg jer tulisan kecik besar macam cakar ayam. Naik hantu lah sekejap....terbuntang-buntang biji mata aku.

Aku rasa kalau aku mengandung aku akan cuba sedaya upaya beranak secara normal seperti yang sebelum nyer. Senang jaga pepek ni.....seminggu dah kering. Kalau operate macam giler nak jaga. Terbatuk macam nak terburai isi perut. Seminggu perut aku kembung susah nak kentut...kalau tak pagi2 berlawan2 aku ngan En Win siapa punya kentut paling panjang ngan kuat. Itu belum lagi susah berak. Jalan dah macam robot tak boleh terentak. Luka dalam luar kena jaga. Kena keringkan betul2 kipas dekat 15 minit baru pakai panties. Seksa korang. Aku dah lah tak tahu duduk diam.....bila terlentang 24jam angin meroyan aku datang lah. Asyik fikir makanan jer. Aku mmg serik...pengajaran buat aku betul.

Next week dah start kerja so kena ringan2 kan badan ni sikit....kena banyak bergerak. Jadi marilah kita ke KLCC mencuci mata. En Win tak pergi so jalan2 ngan kawan aku Liza. Ingat nak cari baju kerja sikit....tapikan korang dah terbeli benda.......jap lagi aku tunjuk.



Muka gembira dapat keluar....dah lama tak pegang camera. Macam ni lah jadi nyer. Layan jer lah aku yer sebab waktu ni hormon gedik aku tengah meningkat...ahaks! Best nyer salah kan hormon.



Terasa nak ikut budak2 remaja bergambar. Aku pun heran knp budak2 sekarang suka sangat bila tangkap gambar kembung2kan pipi.


Hormon kata buat macam ni nampak sporting....betul lah nampak sporting!! muahahahaha



Kpop style.....

Mmg asal nyer aku nak pergi KLCC nak cari baju kerja. Nak cari suara palazo yang bergetah sbb baju office aku semua sendat2...takut kalau pakai dia terkena jahitan. Tapikan korang bila aku masuk kedai ni aku ternampak sesuatu benda yang sangat cantik.....kromoson dan hormon menguasai diri...kaki melangkah laju ker ATM Machine tanpa memikirkan pembaziran. Syaitan menguasai diri "beli lah hadiah utk diri sendiri sempena berjaya mengharungi keperitan" wah! jahatnyer syaitan. Aku pun jahat jugak sbb termakan kata2 itu....dengan redha membeli dan membayar dikaunter dan sangat puas hati. Baju tak jadi beli....sbbb duit dah tak cukup.


OMG.....apa yang telah aku lakukan! Nak tengok tak....










telan air liur













pejamkan mata










1















2















3











bukak balik mata

















tadaaaaa





OH MY GUCCI!

Sekian....ok bai!

6 comments:

Anonymous said...

akak,nmpak makin kurus la after operation ni.hehehehe=D

glad all went well.
cpt sihat la erk...=)

Irrabeautikazoom said...

Adeh ko ni elly...well I know u..mmg ko elly yg x tahan godaan syaiton tol...muahahaha...ko mmg senang TERJEBAK!!

Anonymous said...

bape lah RM? sgt cntik n sesuai ngn kulit yg putih mcm u ni..... hehehe memlua saspen ingtkan beg lg

yatie said...

lawaaaa...

IdaShazana said...

bila hal kesihatan dah setel, ni le masa nak bergumbira

[i.l.y.a] said...

Oh my gucci. Expression muka tak boleh tahan. Lol sorry kak banyak sgt tinggalkan comment. Terasa diri ini stalker.