Nuffnang Advertisement

Thursday, April 26, 2012

Cantik....

Aku suka tgk orang cantik.....lepas tu aku perasan orang tu aku. Itu lah kerja aku asyik berangan jer. Nak buat rambut macam tu lah.....nak colour macam tu lah.....nak cari baju sama lah. Ini lah kerja aku kalau tengah boring.

Lately ni aku suka sangat tengok Scha.....dia makin kurus... rambut dia cantik giler. Perangai dia pun aku suka tak hiprokrit....kekasaran dia sangat teserlah. Eh! sebijik lah macam aku (nak jugak sama). Aku dah tahu mana tempat dia buat rambut....kalau korang tak percaya tak lama lagi rambut aku mesti panjang macam Scha...giler tak....giler kan!!! Itu angan2 aku jer lah. Hidup kena ada angan2 baru kita akan berusaha kearah tu.....betul tak. Korang layan jer lah perangai aku yang tak berapa betul ni yer!

Aku kalau suka tengok seseorang tu....aku akan tengok jer. Jadikan wall paper....bukak internet cari cite pasal dia....beli magazine. Agak2 aku dah puas hati aku minat orang lain pulak.....hahahaha. Lepas tu aku akan study betul2 apa dia pakai, style rambut, handbeg dia....wah! giler teliti kan. Lepas tu aku meroyan sorang2....senyum sorang2.

Perangai aku ni turun kat Yaya....dia pun suka tengok orang cantik. Lepas tu cari kat internet...berjam2 tgk gambar orang tu. Dulu dia giler Hana Montana....melambak magazine. Sekarang Selena Gomez.....nak meningkat remaja lah kata kan! Sekarang tak main beli baju GIRLS....imej dah bertukar kepada Miss What Ever....wah! melampau kau kan!!



Comeikan! Colour baju dia cantik sangat...simple jer. Rambut gulung2 anjer, Suka3. Raya nak buat fesyen ni lah.....jangan tiru aku ok....nanti sama. Aku tiru orang takpe.



Baju  ni pun cantik...ada reben kat pinggang. Holloh...holloh....hollloh vogue nyer.


Kenapa lah waktu aku kawin...diorg tak design baju aku macam ni....kalau tak mesti aku jelita...hahahahaha.



Colour lipstik dia cantik kan...jap2 aku tweet dia tanya  colour apa...nanti aku sebarkan kat korang!


Tapi kan korang ada satu lagi yang aku angan2 kan....entah beli lah dapat pikul kat bahu ni. Tengah berusaha kumpul duit secara senyap....dapat benda ni setahun tak beli lain!





Nak tahu tak.....



























sabar2



























OMG cantik nyer!































Handbeg lah apa lagi. Kerengga Kurus oooiiiiiii.....copetlah.....mak tak sabar ni nak buat sistem Bater ni!!!!!!


6 comments:

Irfa said...

aku peminat scha sejak dr awan dania lagi...juga peminat awal..hehe.so sgt gembira bila diorang kapel dan aku tak ambik peduli w,pun org kutuk awal over masa propose scha tu ari..moga bahgia milik mereka ;)

Fafau de Craft ( Zana ) said...

semua diatas adalah cantik...klu sis pakai ofcoz secantik scha gakk... :)

mahirah said...

Suka baca benda2 berangan kak elly ni..akak kuat betul berangan kan...tapi scha memang cantik pun

Anonymous said...

Baju hitam tu bkn ke marion encaunter?

CikFi said...

memang cantek scha ni...kalo akk yg pakai ape yang scha tu pakai kompemm serupe scha jugak dah..

aaisya health n beauty said...

Hi..
Suka bc blog u..suk cantikkan,jom singgah dan baca blog saya..bnyk info berguna untuk kecantikan

http://aaisyahealthnbeauty.blogspot.com/