Nuffnang Advertisement

Thursday, March 8, 2012

Birthday Kengkawan

Minggu ni memang lah minggu kegemukan. Dari Pagi, Tengahari dan malam asyik ada jamuan makan jer. Kat opis perempuan2 ni mmg suka makan dan rajin membeli ....aku jer pemalas pandai makan jer....muahahahaha.

Dari Isnin sampai lah kehari ni makan dan makan dan makan. Isnin haritu birthday Mory so we all decided buat makan2 time bekpes. Meriah korang nasi lemak sotong, kuih jgn cakap lah macam2 jenis, teh tarik, meehoon goreng. Pukul 8 pagi dah berkumpul kat opis....aku ngan liza seperti biasa orang yang pertama sampai chop tempat duduk.


Birthday girls....korang mampu tiup lilin pukul 8 pagi.


Happy Birthday Mory! Nampak tak ayam goreng kat pinggang sebelah....melampau kan. Pagi punya napsu makan mengalah kan napsu makan tengahari.


Ayam cili korang....menangis pagi2 aku tengok lauk ni. Ini paberet aku. Asyik telan air liur jer...ini menu hari ni ada birthday lagi tapi kitaorang dah tak boleh sabar.... makan without tunggu birthday girl . Birthday girl stuck kat jem katanya....sorry Yan kitaorg mkn dulu nanti lambat masuk opis. Hari ni menu....nasi lemak, roti canai, kuih-muih, mee hoon goreng & Teh Tarik. Burpppppp....alhamdullilah.


Happy Birthday Yan! Semalam we all makan2 kat Chinoz Bangsar birthday girl belanja. Jelita kau semalam Yan....dah macam minah salleh aku tengok. Patut lah laki kau makin sayang...makin muda jelita bini dia. Ahaks! ini bukan bodek ini kenyataan.


Chinoz, Bangsar!




Kengkawan Opis!

Me n Birthday Girl


Jom tgk food...















Perggghhh.....leleh tak air liur. Thanks kengkwan nanti kita makan2 lagi....aku kan kurus so kena tambah berat badan ni. Kurus kan tak cantik!

1 comment:

Irfa said...

kurus kan tak cantik
hehe

motto tu sgt sesuai org orang yang suka makan ;)