Nuffnang Advertisement

Thursday, March 8, 2012

Air Asia tambang murah....jom holidays!!!

Aku dah rancang benda ni awal2 dengan En Win nak bercuti berdua hujung tahun ni. Sepatutnya yang pergi Rome tu our honeymoon tapi En Win tak sampai hati nak tinggal kan anak2 lelama. Aku sampai hati dia jer yang tak sampai hati....muahahahahaha.

Yes! kita orang tak sanggup berpisah lelama ngan budak2....12 hari tu and takut sbb adik ada asma jadi decide bawak anak2 sekali pergi Rome nanti. Since Air Asia ada promotion tambang murah...jadi tak lepas kan peluang gi Phuket berdua sahaja nanti. Buat anak kata nya!! Next year rasa macam nak ngandung tahun ni nak jalan puas2. Harap2 aku tak ubah fikiran....kang aku tgk budak2 asyik melalak cepat jer aku cancel nak mengandung. So harap2 iman aku kuat....tahun ni berjalan puas2 tahun depan romen eh silap kerja keras tiap2 malam.....muahahahahahaha.




4 comments:

CikFi said...

seronok nyerr berjalan ajerr...
kak pastikan nnt next year bby boy erk huahuahua..aminn

Irfa said...

beli awal mesti lagi murah kan?
ha'ah la.ko mcm aku jugak..bila anak dah besar rasa tingin nak buat anak lagi tapi bila penat rasa macam tak sangup.huhu..so far takde perancangan nak baby dalam masa terdekat ini

ak yuyunz said...

enjoy your holiday.. tak sabar nak tunggu entry rome pulak.. :)

IdaShazana said...

selamat....
jeles tau, asik2 jalan