Nuffnang Advertisement

Thursday, February 9, 2012

Karok with kiddos!!

Dulu kan aku selalu ada impian....bila anak2 perempuan aku dah besar nanti nak gi shopping sama2, pakai baju yang up to date sama2 ala2 remaja walaupun aku tak sesuai tapi ttp nak pakai jugak, tgk wayang sama2, lepak coffee....borak2, share semua benda tentang fashion, gosip terkini, cite dari hati ke hati and sekarang impian ni dah tercapai. Anak mama dah besar.....cepat masa berlalu kan!

Lately ni En Win busy giler....maklumlah pilihan raya kan nak dekat....kena lah berkempen utk diri sendiri. Ceramah sana sini....muahahahaha. En Win sekarang mmg tgh busy giler....macam2 dia kena handle so cuti pun dia kena kerja...ini bermakna anak2 sekarang aku kena handle sorang2. Tak ada hal lah.....

Sabtu lepas kesian pulak tengok budak2 melepek kat rumah tak ada buat apa2.....muka sorang2 boring tahap gaban....idea jahat aku sampai terus ajak budak2 gi melalak kat karaoke. Mintak izin kat suami lepas tu zassssss....gi Red Box the Curve. Dari kul 8.30pm sampai 11 malam lepas tu baru En Win join for coffee2. Seronok giler...berebut2 pilih lagu....best korang nyanyi lagu Seribu Sesalan Lagi. Aku jadi Shila Hamzah, Yaya jadi Jacklyn dan Adik jadi Ning.....YaAllah anak aku dah besar dah boleh share minat sama2. Sampai 6 kali nyanyi lagi Cinta Muka Buku & Ombak Rindu.

Yaya paberet song "Cinta Muka Buka". Bahaya ni mcm ada makna jer!!

Ini lagi over nyanyi lagu "Kisah Hati".
"Mama jgn kacau adik.....adik  nak nyanyi sorang2". Nyanyi lah ko nak!. One thing aku perasan Karaoke ni kadang2 bagus jugak...korang boleh tgk diorg boleh baca tak lirik dgn betul....lepas tu kalau ada ayat2 yg diorg tak paham diorg akan tanya. "Mama...toleransi tu apa??" Maka aku pun menjadi lah cikgu disitu.

Berduet lagu "Ombak Rindu".

Kegembiraan teserlah di wajah ibunya....gitu!!

Enjoy giler babs! Lupa kat En Win sekejap...sampai berkali2 En Win called tanya ok ker tak? harus ok Pa....see d leg lah!


Sekali lagi lagu Omabak rindu di dendangkan..."uuuuuuuuu tuhan tolong lembut kan hati dia, utk terima ku seada nya" cewah! Cuba korang tgk muncung aku...very d overkan! penyanyi pro pun tak mcm ni. Ada aku kisah...merdu giler suara aku sampai kan org yang hantar air tu  terpegun sekejap....tak kedip2 pandang aku (itu tipu)


Me n Yaya

Me n Adik. Nampak sangat aku yg gedik lebih...anak tak heran langsung!

"Berdua lebih Baik"

"Ashiteru"

Sampai cacat muka ko dik!

Nyanyi sampai lebam....3 jam rasa cepat giler! Anak aku menyanyi aku yang terloncat2 menari...terbuai2 tetek aku kekiri kekanan...dari kul 8 - 11 malam sampai terbaring2 lah menyanyi. Lepas tu baru En Win datang ajak minum kat bawah!

Lepak kat Laundry the Curve....ramai giler!

Kesian En Win...sekarang ni banyak giler kerja dia buat...lepas balik jer kerja pukul 6pm...lepak jap kat rumah dinner...lepas tu zasss gi kedai sampai kul 3 pagi. Esok nya kul 8 pagi dah kena bangun balik. Tahun ni kitaorg dah berjanji....tahun utk work hard....tahun utk buat duit bnyk2! New rules....holiday cuma setahun sekali tapi lelama. Dan tugas aku adalah menguruskan anak2 dirumah....baik Pa!


Yaya ni mmg manja giler ngan En Win....aku kadang2 sambil jeles! berkepit 24 jam....bini u ni hanya diperlukan pada waktu malam sahaja...eh!

Rindu Papa yer! Mama pun rindu lagi banyak....

Love them so muchhhhhhh!!!




Ada satu lagi gambar tapi hanya utk 18 tahun ke atas sahaja






































sabar2.























janji jgn pitam






















1












2













3

hebat tak aku! Ziana Zain pun kalah....muahahahaha. Korang asal ckp gambar terlarang laju2 jer tekan.

3 comments:

CikFi said...

terbaek lah gambar d last tu... huhu..

Irfa said...

elly..
pertma kali dlm sejarah aku selasa lepas kami 5 beradik gi karaoke..bawak anak2 kecik lagi.gile..kalau tahu dek mak ayah aku kt kg komfem kena bambu..tp aku rasa itu juga salah satu cara mengeratkan hubungan kami selain acara makan2..nampak gaya lepas ni kerap la kami kesana :)

best pic of the world :)

aku nama nora said...

perghhh selesa...minat kita samala gegarkan karok!! like 100 juta kali hehehe