Nuffnang Advertisement

Thursday, February 23, 2012

HaPpY BiRtHdAy To Me!!!!

Happy Birthday To Me!! Ahaks.....akak dah tuo. Alhamdullilah....dah semakin meningkat usia.....dah semakin bahagia dan dikelilingi orang yang menyayangi kita....itu sudah cukup buat aku bahagia dan gembira. Kalau nak bagi hadiah itu satu bonus.....NAK JUGAK!!!!

Semalam tepat 12 malam seperti biasa anak2 akan meluru masuk bilik and give me hugs and kiss. Tapi En Win tak ada sebab sibuk kat kedai....dia cuma call and wish jer kat aku. Walaupun mulut cakap thank you tapi sebenarnya aku merajuk. Korang tahu aku kan mengada jer lebih....sentap tak tentu pasal terus sms kat En Win " U patutnya orang pertama hug and kiss me....sibuk jer ngan kedai". Wah! gitu ayat sentap pepagi buta.

12.30 malam baru En Win sampai....masuk bilik tgk2.....ahaks! ada cake! Rupanya dia lambat gi ambik Cake yang dia order.....Ala2 so cuteeeeee....sorry darling! wife u ni kan drama queen. Aku sebenarnya brutal malas nak ambik tahu hal remeh temeh tapi for me tarikh2 penting kena ingat kena ambik tahu benda lain aku tak ada hal. Kalau lupa tarikh penting memang aku akan sentap tak ingat.


Thank you Pa....sayang u dip2


Tadi bukan main sentap...bagi tiup lilin kembang2 urat tengkuk


My birthday cake!


Kiss from my darling!


Kiss from Yaya!


Kiss from Adik!


Sila abaikan lengan aku dan tudung saji itu.


Jam kat belakang tu rosak jangan tertipu....waktu ni pukul 12.45 malam.....jiran aku sah2 tension sbb memekak memalam.




Thanks so much Darling!!!! *lap air mata*






Card form both of my dotter....buatan sendiri. Thank you sayang!!

12 comments:

s.z.a_s.z.a said...

wahhh... birthday girl seronoknya. Happy Birthday sis :)

~~AzaLea~~ said...

Hepi Besday kak... moga di kurniakan kesihatan yg berpanjangan dan bahagia bersama keluarga tersayang...

bape dh umur thn ni?? huhuhu...

Rinah said...

Happy birthday sis :)

atiqah said...

kak..cantik kak suar tido ko kak..hahaha....kek itu sedapanya alahai...nyumm..nyummm....

atiqah said...

lupa lak wish...hepi birthday kak elly...semoga lebih bahagia k...:)

Elly said...

Thank you korang...i terharu!

Atiqah: Cipet ko kan! seluar tidur aku pun sempat ko tengok. Hahaha

Irfa said...

hepi bday elly.moga bahagia milikmu

aku duk perati tangan en win kat mana tu?hehe

CikFi said...

happy bday sis....
kelassss kau mariahh...
peluk en.win gitu hahaha...

Filla ~ Kasihs said...

alahaiii sweetttnye.. happy birthday yangggg!!!

Shinnaz Ahmad Rasid said...

happy besday! stay hot mommy!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bila anak i nak buat kad utk i ne?? ekeke

maayuoomm... said...

alahai samalerrr besday kita!!... ptt i ske baca blog hehehe