Nuffnang Advertisement

Friday, February 10, 2012

Agak2 lah wei!


Agak2 lah wei....buat botox berpada-pada lah kan dah rupa Michael Jackson.....Muahahahaha! Dulu sweet jer....kiut miut jer....ni dah macam kena sengat tebuan aku tengok!. "Cabut".

5 comments:

Irfa said...

pakai baju tu lagi nampak cam MJ
aku dgr dia laser kan?
tah la

Fafau De Craft ( Zana ) said...

kan..syg btl laa..yg asal lg cantik dr skang! :(

Angah said...

hye,.ingatkan saya sorang y g perasan,memang dah tak comei macam dulukan...sayangnya semua dh satu patern ja,zila bekerim pun camtu,zahida rafik pun camtu..opss terlebihsudahhh..slm perkenalan...

IdaShazana said...

dia tak rasa pelik ke?
konon nak cantik tapi ....

Anonymous said...

mm..
btol..
cam rosmah dh aku tngok..