Nuffnang Advertisement

Monday, January 30, 2012

Hadiah....

Hahaha....sengaja nak riak kat korang. Last week boss aku baru balik dari London....setelah bercuti panjang kat sana selama 2 minggu. Walaupun pun boss tak ada....aku tetap rajin dan gigih menjalankan tanggungjawab disini ahaks! Tiap2 hari masuk bilik boss lap meja, lap2 komputer, check pen, tiup2 habuk...tanpa mengenal erti penat dan jemu.

Disebabkan sexytary nyer terlalu bertanggungjawab dan rajin boss telah membeli hadiah dari London utk sexytary kesayangan nyer.....(sila muntah darah 6 kali). Boss aku mmg baik hati kalau pergi mana2 mesti ada jer dia bawak balik barang utk aku. Thank you so much....lepas ni saya akan bekerja dengan lebih gigih  tanpa mengira malam dan siang. Waktu hadiah diserahkan kembang2 hidung aku....hati berdebar2 nak tgk isi dalam paper beg tu. Tapi depan boss buat2 cool lah....giler nak tunjuk excited....malu lah aku.


Jom kita tgk....




Muahahahaha....Longcham Beg. Rasa nak lompat tinggi2....yang ni anak boss aku bagi Puan Wawa...ala yang kawin haritu. Tak silap aku harga beg ni kat Pavillion yang kecik RM500 kalau yang besar macam dalam gambar ni RM700....sekali lagi rasa nak terjun bangunan (Harga kat London murah banyak kot). Thank you so much Wawa's.....flying kiss 700 kali ikut harga beg.

Sekarang mari kita lihat apa boss aku belikan pulak......



jeng3










PRADA....sila tikam dada korang dengan pisau! Meletup idung aku kejap....peluk boss aku dari jauh. Toche boss.

Complete set perfume, lotion, powder.....sangat2 teruja.


Tanpa membuang masa terus teruja memakai Longcham Beg sewaktu berjalan2 di Lot 10. Patutlah ramai orang suka pakai beg ni....selesa lepas tu boleh sumbat apa saja sbb ruang dia besar. Sesiapa yang ada anak kecik sangat sesuai pakai beg ni....boleh letak pampers, botol susu, puting, baju, lampin....segala benda lah.

Agak2 kalau Syarikat Longcham ni nampak gambar aku ni....rasanya diorang offer tak jadi model beg. Paper beg sampah bolehlah kan....perasan!! PANG sila sedar diri.....

2 comments:

Irfa said...

elly..siyes aku jeles..baru je last week aku buka website sbb terkenan ngan beg akak opis sblh.aku mati-mati igt tiruan so saja la tanya kat mana beli.skali akak tu kata 'dia beli kat paris'
huhu nanges

rega ratus2 nak buh botol susu anak?tak patut la ko ni

Filla ~ Kasihs said...

*amik pisau tikam dada 700 kali ikut harga bag*