Nuffnang Advertisement

Monday, December 5, 2011

Jatuh Cinta sekali lagi....

Korang mampu jatuh cinta 2 kali......aku mampu!! Apa pasal wei! kepala aku ni asyik teringat Aaron ni....gatal kemain aku ni kan. Dua tiga hari ni aku tersengih jer sorang2....bila teringat kan Aaron. Waktu dia berlakon Nora Elana tu aku minat sangat dan suka mcm2 tu jer..... tapi bila tgk Ombark Rindu sabtu lepas.....perghhh!! tengok pulak dia menangis demi cinta.....Aaaaauuuuuuwwwww tak sanggup uollllsss. Mengigil badan I.

PANG!!!! wake up....berdosa tau mendua kan suami. Apa ni! I minat jer tau.....suka hati lah nak minat siapa!! Korang jer boleh akak tak boleh ker. En Win tak marah dia tahu bini dia ni selalu berada di alam fantasi. Hahahaha....bagus u Pa....sangat memahami.

Oh! Aaron kenapa lah ko ni hansem bebenor dan sangat romantik. Harus kalau I couple ngan U....tiap2 hari I suruh u suap kan  I makan.....tiap2 hari kita berjalan berpelukan.....tiap2 hari i nak u tenung I.....hahahaha giler fantasi aku ni! U rasa cinta kita akan bertahan kah.....eh! boleh ker dialog macam tu......


Pengsan jap....terima kasih sayang sebab angkat I. Aaauuuuwwwww PANG!!!!


Minum sorang jer....nak!! u suap lah i.....sambil muncung kan bibir.

AWAS! korang ini i punya....dia pun dah cakap tak nak pandang orang lain....selain diri ku
ELLY IN WONDERLAND

Ok Bai

7 comments:

Anonymous said...

ahahhahahaha.... komen lg aku ni kakkk.. eh?

mmg tangkap cintan tau dgn si aaron ni.. akan suke jugak walau nama sebenar die adelah membuatkan ko blh ketawa jugak kak...

kak, aku x tau la ko dah tau ko dah tau ke blom kak...kalo dah, mungkin kurang tawa ko kak.. tp kalo blom, harapnye jgn la sampai ketawa menitis airmata..

nama sebenar aaron adelahhhhhhhhh HARON!... (jgn gelak kak, x baik gelakkan kekasih!!)

tp masih minatkannn??? hahahahahha...

p/s: comel sgt nama haron jadik aaron... pandai cari nama..juz nice! muahahahahha...

-anna-

Irfa said...

:-(
aku dah baca novel tapi aku belum tengok wayang lagi.sana sini sinun duk citer pasal citer ni je..susah2 sgt aku beli kat astro je la..layan ramai2..

Elly said...

Anna : Hahahahahahaha......aku gelak guling2...biar betik nama Haron. Tension mak nyah.....tak sanggup nak panggil Abg Haron.

Tiba2 terus teringat Harun Salim Bachik.

Anonymous said...

hahaaa...akak memang bengong kepala otak...leh pulak tingat haron salim bachik...kalu cam HSB ade brani akak nak cium...? hee...gurau jer...jgn marahh...

p/s: den dah suggest kt semua kengkawan yg nk p tgk cite tu, HARUS p tgk ngen pasangan masing2...HARUS romentik jugak lepas kuar wayang...

-den:leila...

pinkyanie said...

lepas jer tengokombak rindu terus jatuh cinta ngan aaron...mak aiihhh romantiknyer dier...aduhhh...

Anonymous said...

betukl ker nama dier harun..

Irfa said...

HARON?
AKU BARU TAHU..TAK TAHAN NAK GELAK
KAH KAH KAH..