Nuffnang Advertisement

Tuesday, November 15, 2011

Teater Badai Semalam..

Last Saturday.... aku ngan En Win pergi Istana Budaya tgk Badai Semalam.... Korang pernah baca tak cite ni. Fames giler cite ni dulu. Kalau korang nak tahu hobi aku mmg suka baca novel....tiap2 bulan mesti singgah popular book store beli novel...2 or 3 novel akan aku rembat setiap bulan tapi mesti Alaf 21 penerbit lain aku tak layan. Mesti korang x caya kan....nampak jer brutal tapi hati ada taman. Paling suka kalau baca novel cinta remaja....lepas tu aku akan berangan....senyum sorang2....macam aku lah pegang watak dalam novel tu.

Ok berbalik pada cite teater tadi....aku ngan En Win mmg minat tgk teater. Puteri Gunung Ledang, Teater P. Ramlee, Kampung Boy, Teater Tun M, Natrah cuma hari tu aku tak sempat tgk teater Life Secret of Nora. Tgk teater ni macam dapat satu kepuasan...tak tahu nak gambarkan tapi mmg best sbb dapat tgk secara life.

Teater Badai Semalam....pelakon semua hebat2 belaka.....Erra Fazira, Aaron Aziz, Umie Aida, Ziela Jalil, Jasmin Hamid, Fizz Fairuz, Emelda Rosnaida dan ramai lagi. 3 jam kat dalam tu tak rasa langsung....best giler. Malas aku nak cite kat sini story badai semalam....korang cari lah sendiri ya. Tapi aku sarankan pergi lah tengok mmg berbaloi.

Korang best giler tengok Aaron Aziz berlakon...cute tgk dia menari ala2 tahun 70an ngan Jasmine Hamid. Aaron yang menari kat pentas aku yg tersenyum2 macam kerang busuk kat tempat duduk. Sekarang aku tengah tak sabar nak tgk Ombak Rindu pulak.....tapi yang ni kat wayang....Aaron gaks berlakon. Ombak Rindu ni pun salah satu Novel yang femes dahulu kala.



Aauuuwwww....hero Badai Semalam

Pelakon2 yang menjaya kan Teater Badai Semalam

Thumb up.....

Aku adalah Heroin dalam cite ni....Erra adalah pelakon extra

Sempat rembat buku ni....simpan utk buat kenangan.

2 comments:

HappyIrfa said...

samalah kita.dalam hati ada taman.
kena cari balik dalam koleksi tajuk Badai Semalam tu.aku dah lupa jalan citer.

Anonymous said...

AKAK.. BILA LAST TEATER TU...
BEST GILER NOVEL OMBAK RINDU TU.. TERSEDU-SEDU SY BACA NOVEL TU, DI HARAP FILEM DIA PUN SEHEBAT NOVEL DIA TU KAN AKAK ...