Nuffnang Advertisement

Thursday, November 24, 2011

Lelaki gatai.....tampar kang! (umur 18 tahun keatas jer dibenarkan baca)

Korang pernah tak berdepan dengan lelaki gatal....lelaki yang tak sedar diri.....dah berbini pun masih dan mengatal  lagi. Mmg stress dan menyampah kan. Ko dah kasi tahu ko ni bini orang pun masih tak hormat lagi. Kalau bercakap tak ada benda lain....mesti kearah kegatalan. Apa kah yang kita harus lakukan bila berdepan dgn jantan gatal kote ni :-

1. Kerat kote dia kecik2 dan goreng kunyit.
2. Ludah muka dia dengan kahak yang pekat
3. Lempang 24 kali masuk ke 25  tunjal dahi dia dengan tumit kasut
4. Tendang tepat kat kote dia sampai telur pecah....
5. Upah samseng pukul...tengah kecoh2 ko datang tendang kepala dia 8 kali

Sakit jiwa ngan tension wei! berdepan ngan orang macam ni....kebanyakan kawan aku semua mengalami benda yang sama....dan semua kawan2 aku ada lah bini orang....best ker bini org ni!!!! BODOH...hakkkttttuuuuiiiiiii

2 comments:

HappyIrfa said...

org lawa mmg ramai yg kerumun.
macam gula jugak la :-)

Anonymous said...

Pilih no.2 ludah kahak yang pekat kat muka...