Nuffnang Advertisement

Wednesday, November 9, 2011

Jake's Starhill

Sejak menjak ada camera baru ni....asyik bergambar jer....matilah korang meluat kat aku. Asal keluar kan camera jer...pandang kiri kanan takut orang cakap jakun. En Win mmg confirmed akan jeling kat aku...sbb cawan, pinggan semua aku tangkap....ala2 seni lah konon....biarlah janji aku happy....ko ada....muahahaha.

Dulu kalau nampak budak2 remaja bawak camera besar...bukan main lantang mulut aku...."apalah poyo budak zaman sekarang bawak camera kehulur kehilir....gambar bus stop pun nak tangkap". Hambek ko sekarang sikap poyo tu dah melekat kat aku.....tak berani nak gantung kat leher takut orang mengata sebab dulu lantang mulut mengata orang sekarang aku sendiri malu. Simpan camera dalam beg...bila nak tangkap laju2 keluarkan! Dammm.....balasan tuhan sangat cepat. Aku redha!!!

Last Friday....biasa lah hujung bulan dapat gaji....sekali sekala makan besar. Fikir punya fikir decide makan Steak kat Jake's Starhill....aku dah malas nak cakap pasal diet kerana aku dah boleh terima hakikat aku comel bila gemuk....jadi marilah kita bersama2 menjalankan aktiviti menyihatkan perut.

Banyak2 tempat Steak Jake's the best aku rasa.

Restaurant ala2 pekan koboi.....tanjat boboi!

Gambar tunggang langgang.....tadi gambar restaurant....tgk2 sekrg gambar baru nak gi restaurant. Nampak sangat tak creative.....biar ah....

Tak faham aku En Win ni....ngada nak bela misai pulak. Mak tak suka tau....geli2 guna misai ni! Auwwwww...

Eh! ada Red Indian lah! sekali lagi.....tanjat boboi!

Food aku....org lain punya malas nak download. Sebenarnya kan aku tak boleh makan Lamb sbb very d fast aku pening nanti....tapi aku kan suka mencabar diri....laju2 mulut order Lamb.
En Win: Ma...nanti u pening
Aku: Mana ada....itu duluuuuuu...sekrg tak lagi
En Win: Ok! pening kang jgn suruh i beli panadol
Derhaka dan tidak mendengar cakap suami balasan pantas seperti kilat.....balik jer rumah kepala berpusing....dok diam2....mkn panadol sorok2 terus tidur.


Selesai acara makan....marilah kita mencuba teknik2 bergambar. Pandai kan i Moon....mcm professional tak? 

Candid! Ala2 loving couple....yg suami nyer tengah merajuk....Ahaks!!

Sekali lagi gambar di celah gelas....wow! I like....tengok gambar sendiri....senyum sorang2.

4 comments:

HappyIrfa said...

gambar celah gelas tu nampak kreatif..hehe

Chooyaya! said...

ko makan escargot tak? aku rasa escargot kt jake macam sambal air mata aku jer. tak best.

Elly said...

Yaya: Tak...aku nama pelik2 ni tak berani sebut...kang nampak bodoh pulak...muahahaha

Filla ~ Kasihs said...

HAHAAAA... amik gambar bus stop yeh... laki aku, urat pokok.. semut jalan-jalan, benang seluar jeans.. kalau bulu hidung aku ni boleh snap.. dah lama dia nak snap kot? bagusss.. ko dah menyerlah sejak pakai camera baru.. dah tambah skill.. update blog selalu ;)