Nuffnang Advertisement

Tuesday, November 15, 2011

Harap2 menjadi kenyataan....hidung hampir meletup!!

Perbualan suami isteri (minggu lepas)....

Aku: Pa....next year kita dah sepuluh tahun kita kawin. Tak sangka kan! Tahan u ngan perangai i yer. I luv u tau....

En Win: I Luv u too Ma.....

Aku: Pa....next year kita travel nak...berdua jer. Lelama sikit....

En Win: U nak gi mana? tak boleh kot....bulan 4 kan dah nak travel jauh.....so budget tak ada.

Aku: Tu lain....share lah.....jom arrr

En Win: Tgk lah dulu

Kalau dia jawab mcm ni mmg x ada harapan.....aku pun kena faham gaks....baru pindah...bulan 4 tahun depan ni nak gi Melbourne & Sydney dengan anak2....berjaya book tambang murah Air Asia haritu....bersungguh-sungguh bangun 3 pagi sbb nak book...time2 mcm tu tak ramai org online...so aku kena consider jugak.....

Perbualan semalam

En Win: Bila Matta Fair

Aku: Bulan 3

En Win: Cause I Luv u so much....kita pun dah lama tak bercuti berdua.....honeymoon pun dulu kat Sarawak jer......i dah fikir masak2.....next year Annivesary gi Europe! Tapi bukan bulan 6.....dalam bulan 9 atau 10... U gi cari package Europe...tiket beli bulan 3 kat Matta Fair.

Aku: Terdiam....terpaku....terkedu.....betul ker laki aku ni. Wei! giler terperanjat....aku tak expect dia nak bawak aku sampai ker situ.....

En Win: U kata haritu nak share kan.....u bayar flight....yang lain under me......ok tak.

Aku: Terus peluk laju2...share pun share lah janji dapat gi Europe!

Aku bukan nak riak tapi nak kongsi kegembiran....terlalu gembira....sampai sekarang masih tak percaya. Hope menjadi kenyataan.....sesiapa ada info pasal Europe....msg ake yer. Minah ni tahun depan jer nak pergi kenapa nak excited sangat kan! Bukan macam tu aku cuma nak kumpul info....so boleh budget2 dari sekarang.....bukan sikit duit nak guna....so kena kumpul dari sekarang! betul tak uolllsssss.....rasa macam nak lompat tinggi2.

* kak next year saya nak main kutu letak 2 nama*
*Filla & Moon ....jom berniaga kaw2 cari duit lebih*

7 comments:

FMT said...

Syiok nya. Husband akak jenis yang tak sampai ati wife kempunan. Walau mula2 tak nak, tetiba terus nak sebab jenis tak sampai hati kecikkan or kempunankan wife. OMG mmg ciri2 lelaki best. Semoga you all berdua happy di Europe.

Anonymous said...

eeee bestnyeeee....ce tgk kelana convoy ada pakej g europe dlm 8000 termasuk tiket.tiket bli sndri.saya [un baru tau adik ipar citer,kwn dia pergi.tapi kna tahan lasak la.tido xsemestinya hotel.
suami saya dh pergi dgn adik dia masa 2006.dpt pakej hotel,mcm biasa 8 buah negara,bawakla bekalan megi lbh skit.

Filla ~ Kasihs said...

ok kita berniaga, pastu aku nak ikut ko pegi honeymoon, book aku bilik sebelah.. hahahahaaa *pangggg sedas*

ZarinAziz said...

hi elly...salam kenal...nice blog suka baca n3 u yg bole gelak sorang2...cepat2 book nnt melepas

HappyIrfa said...

syoknya...

aku penah pegi Paris
Amsterdam
London
Nuzilen..

itu kira europe ke?huhu.tapi mmg best giler la..

cer ko check mcm yg anony cakap tu.kelana convoy.kawan cakap penah ikut mmg jimat giler..kalau berdua amat sesuai tapi bawak anak mmg tak sesuai

Elly said...

Thanks uolls for info...dah survey Kelana Convey....not bad. Hahaha....tapi tidur kat khemah tak larat uolls. Untuk remaja berbaloi kot. Untuk akak yg kertu ni tak mampu rasanya.

Filla: Aauuuwwww tetap nak tidur sebelah kan! Sukati ko nok! satu bilik pun boleh....saja tau buat gangguan batin

Anonymous said...

you can read this blog...she travel to a lot of places and ada some tips...

http://syarliz.blogspot.com/