Nuffnang Advertisement

Monday, October 3, 2011

Yaya & Adik....

Semalam anak2 aku sibuk ajak gi KLCC..... ajak shopping. Kau ingat mak bapak kau ni cop duit...ringan jer mulut korang ajak shopping yer.

Yaya: Ma...duit raya Yaya.... Mama pegangkan
Aku: Mama dah masuk bank
Yaya: Separuh jer kan.....lagi separuh mama kata boleh beli apa2.
Aku: (Ishh ingat pulak budak ni) Ada...kat Mama....kenapa?
Yaya: Jom pergi KLCC nak beli Girl

Korang tgk lah budak2 zaman sekarang....kecik2 dah pandai bershopping. Siapalah mak bapak yang mengajar tu yer. Jgn ingat aku sporting pulak....bukan selalu aku bagi muka kat budak2 ni shopping. Kalau ada duit lebih jer baru bole beli (tetap tak nyaku salah). Tiap2 malam diorg ingatkan aku jangan pakai duit raya diaorg.

Sunday tu tak buat apa2 layan jer diorang gi KLCC. Makan2... lepas tu terus gi GIRL. Anak aku ni mmg dah besar dah pandai bergaya. Cuba korang tgk ni......

Siap handbeg tu.....

Yaya....giler melaram anak aku ni.

Adik tak habis2 beli gelang & rantai. Dah melambak kat rumah! Tak faham aku budak2 ni...

Yaya beli hairband..... after that continue pergi Toy R Us. Beli Mainan pulak. Lantak korang lah....janji bukan duit aku.

Adik: Mama nanti ganti balik yer.....duit adik dah tinggal sikit


Tak habis2 dgn buku.....tengah minum pun baca buku. Ulat buku....kalau kat rumah tu dah berkotak2 buku dia aku simpan. Asal pergi mana2 mesti singgah beli buku.

Ini suka main jer....nak tgk dia pegang buku bila aku jerit jer.

Berjaya diorang bodek En Win beli jam Swatch. Aku dulu dah kerja baru mampu beli jam Swatch.....korang banyak lemak betul yer. Mintak jer dapat. Aku pun tak mendiamkan diri harus melentok-lentok kan kepala ke bahu En Win.....akhirnyer hahahahaha....(gelak syaiton) berjaya mendapat 2 pasang baju di ZARA.

Hasil rembatan aku dan anak2 di KLCC.  Thank you Darling!!!

No comments: