Nuffnang Advertisement

Friday, October 14, 2011

Matilah......beg lagi!!!

Aku mmg nak mati beli bag lagi! Lomah betul aku ni. Tak boleh tgk beg cantik2 nanti aku tak boleh tidur malam. Mengadakan....tapi itu lah aku. Tapi this time aku bijak sikit......itu bukan bijak....itu nama nyer akal panjang!

Kalau aku beli beg lagi harus En Win akan lempang aku kiri kanan. Tak pun di suruh aku pakai semua beg jalan keliling taman....hahahaha. Jadi idea bernas aku sudah datang.....jual beg gucci aku yang dah lama tak pakai....dengan duit hasil jualan tu aku boleh beli beg gucci yang baru! BIJAK kan!

Aku: Pa.... I tak berapa suka lah beg ni....bila pakai tak selesa. Boleh tak i jual.....duit tu i ambik beli beg baru. So tak yah u keluar duit! (Sambil tangan aku geli2kan dada En Win.....muahahahaha)
En Win: Ada ker orang nak beli (bertanya sambil mata stim)
Aku: Ada.....konpiden muka aku waktu jawab
En Win: Buatlah....kalau u rasa ok. Lagipun tak yah keluar duit kan!

Fuh! lega misi berjaya. Laju jer aku call Kerengga Kurus mintak tolong jual kan beg aku. Email semua information waktu tu jugak. Keesok kan nyer beg aku telah berjaya ni jual. Wah! sungguh pantas kerja aku.


Beg ini telah berjaya di jual dengan harga RM2300.00 dan dengan hasil jualan ini aku akan berjaya membeli beg gucci yang baru.....tapi kena tambah sikit duit......Ini lah pembelian aku yang paling bijak aku rasa. Next time aku tak yah keluarkan duit boleh buat sistem macam ni.....jual dan beli. Ialah aku part menghabiskan duit mmg bijak kan.....alasan aku kalau beli beg or barang mahal kat En Win.....I dah kerja penat2 so tak salah kalau i bagi reward kat diri sendiri. Wah! jawapan standard semua perempuan. Korang nak tgk tak beg apa aku beli.....riak kan aku. ADA AKU KESAH......


















aaaauuuuuuwwwwwwww

















cantiknyer

















sabar2























beg ini akan dibeli malam ini jugak. Puas hati aku!!!!

9 comments:

HappyIrfa said...

MMG LAWA :-)
REGA PUN MESTI LA LAWA KAN?
KONFEM AKU TAK MAMPU..
MAMPU TENGOK JE LA..

NAK JUAL YG REGA2 MURAH TAKDE KER?

Elly said...

Hahahaha.....ini lah nafsu namanya.

Chooyaya! said...

Aku mampu beli beg ges je la sampai 2 3 tahun lg. **tikam pisau dekat dada.

Mummy Aidil Iskandar said...

saje jln2 jumpa blog ni baca terus gelak
yg xtahan tang mata stim tu hahaah

Elly said...

Ges pun ges janji kau bawak nampak meletup....kebabom...dush2

Filla ~ Kasihs said...

JELES... PUTUS KAWAN!!!!

Pn. Zana said...

cantik...

si cokelattte said...

dem... i hate u kak elly... teringin sangt beg camtu... but nan ado mampu nye... tggu la thn dpn i kawen i nk mintak hantaran beg mahal2.. kene lempang tak agak2? hehehe

Elly said...

Filla: Berani putus kawan!!

Cokelattte: Harus waktu hantaran mintak mahal2 lepas kawin nan do jawabnyer.

Zana : Cantik kan! hahahaha