Nuffnang Advertisement

Thursday, October 13, 2011

Makan2......lagi

Korang mesti tak kuasa dengar cite aku asyik makan jer kan..... aku tak pedulik korang dengar jugak ....siapa suruh baca.....hahahaha.....habis lah korang akan terbabit sama gemuk ngan aku. Perkataan gemuk tak best...kita guna montel nampak cute sikit.....

Semalam tak ada angin tak ada rebut tiba2 En Win nak belanja makan kat Chili's Bangsar.....bila aku tanya kenapa? jawapan mmg menyakitkan hati.....sukahati I lah.....I bayar ker u yang bayar! Oooooo ko eksyen yer.....ko jgn main2 ngan perempuan montel ni....kang aku order penuh meja terjojol biji mata.

Matilah I pa.....u tak takut ker I montel nanti. Takpe ma walaupun u montel macam tong sekalipun....u seorang jer dihati I. Wah! macam tak cayo jer.....entah2 aku montel esok laju jer kau berjalan ....aku dah montel mesti tak leh kejar. Tak boleh imagine peha berlaga peha mesti melecet...hahahaha.

Mulut ngan hati asyik risau jer jadi montel......tangan laju jer suap makanan kat mulut. Lepas makan menyesal waktu melantak....lupa daratan.....Ada aku Kesah *sambil tiup kuku*.


Korang kalau makan burger muka main suka cuba bagi makan nasi.....berkira berapa suap lagi nak kena habis. Jgn perasaan omputih yer.....mak ko ni je boleh!!!


Makanan En Win....


En Yasin.....food


My food....macam tak percaya aku makan ni jer.......mmg aku order ni jer tapi pinggan aku penuh sbb curi En Win ngan anak2 punya makanan. Bijak2


MIL food.....tak lalu makan kata nyer.


Suka nampak.....


Ishhhh! dua pasangan montel ni! makan tak agak2. Selagi tak mendap kereta tu....selagi tu tak rasa bersalah.


Adik....makan mini burger


Sama ngan food adik....


mari kita loncat.....utk turunkan makanan


Makan lagi. Potluck beramai-rami di waktu pagi...


sila geleng kepala...... next potluck deepavali nanti. Matilah!!!

No comments: