Nuffnang Advertisement

Friday, October 14, 2011

Holiday....Cuti2 Malaysia

Aku nak riak sikit kat korang.....muahahahah tak hipokrit kan!. Minggu ni aku 4 beranak akan bercuti ke Penang. Nak merasa lepak kat Hotel Hard Rock Penang......yang kata nyer best bebenor. Kalau best akan ku riak kan gambar2 kat korang.

Confirmed aku naik 3kg kerana dalam kelapa or silap kepala....sungguh gelojah menaip kerana excited terlebih. Aku akan makan semua makanan yang ada disana......Line Clear, Mee Kuah, Char Kuey Teow, Laksa Penang.....belum lagi makan air liur aku dah memeleh sambil menaip. Harus membawa topi besar, spek hitam, pakaian ala2 sexy supaya aku kelihatan seperti pelancong luar negara.

Jadi tunggu lah kepulangan aku dengan sabar....BYE!

3 comments:

Anonymous said...

hehehe.syoknyeee hard rock penang,tp bfast kat ctu kureng skit.slamat bercuti slamat menjamu char kotiau,laksa penang n sewaktu dgnnya.jgn lupa update blog,sy suka baca blog elly.

HappyIrfa said...

KAN KU NANTI KEPULANGAN MU PN ELLY DENGAN CERITA 'RIAKNYA' ITU..

LETAK GAMBAR CEKCI YER..NGAN TOPI BESAR TU..HEHE

sue said...

hi Sis...I suka bc ur blog...