Nuffnang Advertisement

Wednesday, September 21, 2011

I demam uollls.......

Tension aku demam ni tak baik2....dah dekat seminggu. Dah macam2 ubat aku telan sekejap jer baik malam demam balik. Aku macam ni lah jarang kena demam adalah dekat 2 tahun....tapi sekali kena mmg lambat baik.

Waktu ni lah anak dan suami aku bermaharaja lela.....membuat sepah sesuka hati kerana tiada suara petir yang menegur. Aku nak berckp pun tak lalu....dah seminggu tak masak. Ingat kan haritu lepas urut dah sihat....tak jugak sekejap jer mlm merana balik. Agak2 aku dah keluar berjalan aku cepat2 telan ubat. Banyak gaks jamuan raya aku tak dapat gi tahun ni.

Tapi sakit ni tak boleh dimanjakan sangat lagi melarat.....so pergi jugak kerja walaupun mata separuh kuyu....muka dah x semengah. Lantak lah sampai boss tegur....aku buat tak tahu jer. Tension wei......aku suka makan dan bercakap tapi tak larat....haritu gagah kan jugak gi Cyberjaya ada mtg.....on d way balik hazab giler. Nak cuti tak boleh sbb Jumaat ni aku kena handle function hari raya...maklum lah org penting dalam syarikat....hahahaha.

Malam ni En Win dah cakap dia nak angkut aku gi hospital check darah.....lepas tu dia nak suruh doktor bagi aku ubat yg paling power bagi aku tidur supaya boleh rehat.....kalau tidak....mmg lah aku terbaring jer lately ni tapi kepala otak aku berjalan jer....mcm2 aku pikir

- Pa.... kejap lagi kita keluar yer cari barang projek utk bawak gi China
- Pa.....barang dapur dah habis kesian budak2
- Pa... baju melambak tak lipat
- Pa....baju kat dobi tak ambik lagi
- Pa...homework budak tak check lagi
- bla bla bla bla......

So laki aku dah fade up dia nak suruh aku tidur...n rehat cukup. Auuuuuuuwwwww....sayang you kat I yer.

-Ma....u nak makan apa hari ni
-Ma...u pening ker meh i picit kan
-Ma...dah makan ubat belum....kalau belum i ambik kan
-Ma...u tidur i bawak budak2 jalan so u leh rehat.....

Baru tahu....bini sakit susah.kan......korang doakan aku cepat sembuh yer.

No comments: