Nuffnang Advertisement

Friday, September 9, 2011

Body Massage.....HEAVEN!!!

Semalam En Win dah tak sanggup tengok bini dia melepek dan tak banyak ckp....giler saiko aku malas. Rumah sunyi senyap aku tak bercakap....mesti jiran sebelah aman tak dengar suara petir aku. En Win call aku pagi semalam

En Win : Mama.....petang ni u pergilah body massage, I jaga budak2. Gi rehat sian u
Aku : Tak pe lah Pa (pura2 aku tak nak gi.....konon tak nak menyusahkan dia lah....padahal hidung aku dah kembang2 ni)
En Win : Gi lah.....i belanja u
Aku: Thanks.....I lap u lah.

Petang tu laju jer aku gi Bangsar nama tempat tu Everhealth.....ambik pakej 2 jam body massage. Selalu kalau urut confirmed aku tertidur kali ni macam nak mati tukang urut ni kerja kan aku. Sakit macam vavi. Dia kata badan aku banyak angin.....so dia kena pecah2 angin kat badan tu....tu yang kena urut kuat sikit......bukan kuat sikit ok kuat banyak. Menjerit2 aku....minah cino ni buat tak tahu jer.

Oooooo patut aku angin jer lately ni sbb badan aku banyak angin rupernyer.......ini gara2 selalu minum air sejuk, mandi malam dan tidur ber aircond. Jadikan para hadirin sekalian elakan dan jauhi lah benda2 tersebut.

Dia urut sakit satu hal.....yang paling x tahan di kepak2 kan kaki aku, badan dan tengkuk aku di pusing2 kan....hambek kau berdetup2 bunyi urat aku.....aksi ngeri betul. Dia kata belakang badan aku terlalu panas so dia saran kan supaya aku ambik lagi satu pakej hilang kan panas kat badan...korang pernah cuba tak kerok duit syiling kat leher kalau pening....macam tu jugak kaedah yang digunakan kat badan aku nanti....tapi bukan duit syiling ada lah alat lain digunakan.

Ini lagi mcm vavi sakit giler ko.....rasa nak melecat badan aku di kerok.....dia kata ini elok utk perjalanan darah yang tersumbat....hui! giler kronik sakit aku....tadi angin ini darah tersekat laks. 2 jam setengah cino ni kerjakan kan....tapi tak tipu korang lepas tu badan rasa ringan giler......sedap sesangat. Nak pulak lepas urut dia bagi minum teh cina panas2....fuh! heaven!.

Balik rumah aku dah mampu tersenyum....dan mula berckp mcm petir balik. Aman En Win dapat dgr suara bini tersayang dia. Aku mmg jarang sakit macam ni.....tapi bila sekali sakit habis semua org aku boikot tak nak berckp. Bangun pagi ni rasa fresh sesangat.....I'M BACK UOLLS.

No comments: