Nuffnang Advertisement

Wednesday, August 24, 2011

Buka Puasa day 23 - Adik ipar belanja!!

Kenapa lah bulan puasa ni nafsu aku membuak2 makan tak ingat dunia.....dagu dah double chin, muka dah tembam, babat dah buncit, peha dah lebar......lepas tu berdiri depan cermin "pa i dah kurus kan (sedap kan hati)......"mmg kurus ma....mcm victoria bekam". Venchi tau.

Semalam acara makan lagi adik ipar belanja.....gi makan seafood. Tangan laju jer sumbat makanana dalam mulut tapi hati asyik cakap ini last aku makan nasi.....esok diet. Tak ada makna nyer ok.....nampak nasi niat aku terus pudar. Budget nak kurus bulan puasa nan do lah jawab nyer.

BBQ chicken

Siakap Sweet Lemon.... Ya Allah sedap nyer. Ikan ni depan muka aku pulak tu. Asap2 dia laju jer masuk lubang hidung aku.....adalah dekat 10 kali telan air liur sementara tunggu nak berbuka.

Tom Yam campur....perghhhh terangkat wa cakap lu.

Kangkung  belacan.....paberat adik ipar aku

Udang masak tepung......

Asparagus belacan.....paberat aku

Lala kam heong....TERBAIK


Jom kita lihat apa terjadi lepas 30 minit.....



Licin OK.......

Terima kasih tuan rumah..... I lap u lah

No comments: