Nuffnang Advertisement

Friday, August 5, 2011

Berpeluh sekejap.....

Semalam on day way balik rumah dgn adik (anak aku no.2) tiba2:-

Adik : Mama semalam papa ROGOL mama kan!
Aku : (Cuak giler) ROGOL tu apa Dik! Mama tak tahu pun.
Adik : Alah....yang geletek2 tu dia buat sampai mama gelak semalam kat depan TV
Aku: (Lega korang... aku ingat dia nampak aku projek ker apa). Adik tu bukan ROGOL tu gurau2 lah.
Adik: Ooooo  gurau2 Adik ingat ROGOL.

Kena betul kan uolls buat nyer dibuat karangan kat Sekolah nanti  mampus aku.

Tajuk: Keluarga Bahagia
Keluarga saya sangat bahagia. Tiap2 malam Bapa saya akan ROGOL ibu saya didepan TV. Saya & kakak saya akan ketawa gembira melihat Bapa saya ROGOL ibu saya.....

Sah esok aku kena panggil dgn Cikgu kat sekolah. Bahaya giler kan budak zaman sekarang semua benda yang diorg tengok or dengar kalau diorg salah taksirkan boleh jadi lain. Jadi  kita sebagai ibu bapa selalu kena pantau atau betul kan apa2 yang patut.

1 comment:

Chooyaya! said...

hahaha. lawak giler.